וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סטיבן כהן הממורמר עשוי לעזוב

5.8.2013 / 10:05

אלי טביב עדיין לא חתם חוזה עם הקשר, שנראה מתוסכל ואמר לחבריו: "לא רוצים אותי פה". "אייס קרים" ממתין לתשובה סופית

ההודעה לפיה הליגה תיפתח במועדה ב-24 באוגוסט הוסיפה מימד נוסף של לחץ לבית"ר ירושלים, שנמצאת עדיין בשלב ביניים של בניית הסגל וצריכה לצרף חמישה-שישה שחקנים משמעותיים לסגל. בבית"ר אמרו אתמול (ראשון) כי "ההודעה הזאת מגבירה את הלחץ ומחייבת לבצע מספר החתמות עוד השבוע על מנת שאפשר יהיה לתרגל הרכב בשבועיים שנותרו עד למשחק עם באר שבע. גם ככה אנחנו בפיגור של חודש".

סטיבן כהן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מנסים לדחוק אותו החוצה? כהן/ברני ארדוב

מי שנראה בימים האחרונים ממורמר באימונים הוא סטיבן כהן. כהן סיכם את תנאיו בקבוצה אך עדיין לא חתם. כהן אמר אתמול לאנשי בית"ר באימון כי "כנראה שלא רוצים אותי פה", ואף טען בפני חבריו כי כל הניסיונות שעשה ליצור קשר עם טביב לא צלחו, והוא מרגיש שמנסים לדחוק אותו החוצה. כהן אף אמר לחבריו כי אם לא יוחתם בימים הקרובים ישקול להפסיק את אימוניו בקבוצה.

היום צפוי לנדרי מולמו לערוך אימון בכורה בקבוצה, ובימים הקרובים לחתום על חוזהו. גם שחקני ההתקפה בריאן ז'ונס הברזילאי ודמיטרו קורקישקו האוקראיני יחלו היום בהתרשמות, לאחר שאתמול ערכו אימון קל ורצו מסביב למגרש. הקשר הניגרי אוסה גאובדיה אינו מתכוון להמתין לבית"ר והודיע כי במידה שלא יקבל תשובה סופית עד מחר יעזוב את הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יישבר כל כך מהר. איינבינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות צירופו של קשר נוסף למכבי תל אביב בבית"ר הסתובבו שמועות כי דן איינבינדר עשוי לחזור למועדון. הסכומים שאיינבינדר מרוויח במכבי תל אביב מבטלים את האפשרות שבית"ר תצרף אותו, אך יתרה מכך, שחקנים בבית"ר אמרו אתמול כי "דן לא אחד שיוותר כל כך מהר ויהיה ממורמר כי הוא נדחק. אם מכבי תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות או תיפול ותעלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, הוא יקבל הזדמנויות. עם זאת, הבית והמשפחה הם נקודות רגישות בשבילו. אם הוא יחליט לעזוב את מכבי, הוא יהיה מוכן לחזור לבית"ר בפחות כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully