וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלרואי כהן שוחרר רשמית

הקשר קיבל פיצוי של כחצי מיליון שקל ו-ויתר על החוזה: "היה מתיש, אבל עוזב ברוח טובה". בית"ר תחדש איתו את המגעים

הפועל תל אביב ואלרואי כהן הגיעו היום (חמישי) לסיכום על סיום דרכו של הקשר בקבוצה. כהן שוחרר רשמית והפך לשחקן חופשי אחרי שהוא קיבל פיצוי של כחצי מיליון שקל ובתמורה ויתר על חוזהו לשנתיים הבאות.

הקשר בן ה-24 צייץ בטוויטר: "זה היה קשה, מתיש ומעצבן מאוד, אבל זהו, הגיע הרגע! אני עוזב ברוח טובה, מאחל בהצלחה להפועל ומוכן לאתגר הבא. אני חופשי. תודה רבה לכל אוהדי הפועל שתמכו בי בשנתיים האחרונות, אני מעריך את זה מאוד! אוהב אתכם באמת! הדרכים נפרדות אבל תמיד אזכור אתכם בלב".

בעקבות ההתפתחויות, בית"ר ירושלים תחדש את המגעים לצירופו של כהן. השחקן כבר ניהל משא ומתן מול אלי טביב ואנשי בית"ר, אך בין הצדדים התגלו פערים כספיים. כעת, כשהקשר הפך לשחקן חופשי, תעשה הקבוצה ניסיון נוסף לצרפו.

קשר הפועל תל אביב אלרואי כהן חוגג עלייה לחצי גמר הגביע. ברני ארדוב
זכה עם האדומים בשני גביעים. כהן/ברני ארדוב

כהן התחיל את הקריירה בעירוני קרית שמונה ונרכש על ידי הפועל תל אביב בינואר 2011 תמורת כ-800 אלף שקל ואחוזים ממכירה עתידית של איתי שכטר. הוא סייע לקבוצה לזכות בגביע כמה חודשים לאחר מכן ופעם נוספת בעונה הבאה. יחד עם זאת, כהן לא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן מוביל בהפועל תל אביב ולקראת סיום העונה שעברה אף לא נכלל בסגל במספר גדול של משחקים. בסך הכול שותף ב-62 משחקי ליגה בהפועל תל אביב וכבש שישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully