וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבי בן שימול חתם, אבירם זליקוביץ' קרוב

31.7.2013 / 20:03

הגארד של אילת חתם לשנתיים: "שמח לחזור לשתף פעולה עם מאמן ואדם מדהים כמו בירנבוים". פורוורד נהריה על הכוונת

בני הרצליה ממשיכה להתחמש, ואחרי שצירפה בשבועות האחרונים את דן גרונפלד שחתם לעונה אחת וג'אקים דונלדסון שהצטרף, גם הגארד של הפועל אילת אבי בן שימול ישחק בעונה הקרובה בשרון. בן שימול חתם על חוזה לשנתיים ויהיה הרכש הרביעי הקיץ אחרי שמוקדם יותר הצטרף גם הפורוורד הצעיר עוז בלייזר.

לוואלה! ספורט נודע כי הרצליה קרובה לצרף גם את פורוורד עירוני נהריה בשנה שעברה אבירם זליקוביץ', ששוחרר הבוקר באופן רשמי מחוזהו בהפועל תל אביב. בין הצדדים מתקיימים מגעים וההחלטה לגבי השחקן תתקבל ככל הנראה בקרוב. זליקוביץ' רשם העונה בשורות נהריה 17.3 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בן שימול אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ששואף להישגים ולחזור לשתף פעולה עם מאמן ואדם מדהים כמו אפי". בירנבוים עצמו אמר: "אנו שמחים לקבל את אבי למועדון ונעשה מאמץ משותף שהוא יגיע למלוא הפוטנציאל שלו ויוביל את הקבוצה".

שחקן הפועל אילת אבי בן שימול. אדריאן הרבשטיין
חיזוק משמעותי. אבי בן שימול/אדריאן הרבשטיין

בן שימול (29, 1.95) גדל במכבי תל אביב ועבר בכל נבחרות הצעירות, שם היה לרוב המחליף של יותם הלפרין ורביב לימונד, כשבאחת מהן אף זכה במדליית הכסף באליפות אירופה לעתודה. אחרי שקלע סל בגמר היורוליג מול סקיפר בולוניה, נדד לגליל עליון, עבר לעירוני רמת גן, חזר לגליל ומשם המשיך לאשקלון, ראשון לציון ומכבי חיפה, לפני שנחת באילת בקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully