וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין יחתום על המשכורות

30.7.2013 / 22:21

אחרי תקופה ארוכה ללא שכר, צפויים השחקנים ועובדי המועדון לקבל את שכרם. מולמו יחתום בימים הקרובים. אצילי: "מתרגש"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

ממשיך להיות לא שקט בגזרת בית"ר ירושלים. שחקני ועובדי המועדון ממתינים בקוצר רוח למשכורות שלא שולמו להם בחודשים האחרונים. לחלק מהשחקנים חייבים שתי משכורות עבור חודשים אפריל ומאי ואילו לשחקנים החתומים על חוזה גם לעונה הנוכחית ולעובדי המועדון אף חייבים שלוש וארבע משכורות.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בקרוב סוף לפרשה הזו. קורנפיין/מגד גוזני

מחר (רביעי) או מחרתיים צפוי היו"ר איציק קורנפיין להיות זה שיחתום על המשכורות כבעל זכות חתימה במועדון, הרשאה שעדיין לא קיימת אצל אלי טביב. מעבר לכך, קורנפיין עצמו צפוי לשבת בשבוע הבא עם טביב ונציגיו וההערכה היא כי הצדדים ינסו לסכם על פרידה בצורה מכובדת והבנות בנוגע לפיצויים ולא להיגרר לבית משפט. קורנפיין ממשיך לתפקד כרגיל בבית וגן והיום אף ישב בפגיעה עם עומר אצילי וסוכנו גלעד קצב לצורך חתימה על החוזה.

אצילי חתם היום על חוזה לארבע שנים במועדון כאשר הפועל ראשון לציון תקבל כ-800 אלף ש"ח תמורת השחקן. הקשר הצעיר אמר היום לאחר אימון הבכורה: "אני מאוד מתרגש. בית"ר זה מועדון גדול, רציתי מאוד להיות כאן ואני שמח להיות שייך. יש לי עדיין הרבה מה להוכיח והרבה עבודה קשה לפניי".

בבית"ר מאמינים כי המגן השמאלי לנדרי מולמו יחתום עד לסוף השבוע וצפויים לפתוח במו"מ עם אוסה גאובדיה. בנוסף לשניהם יצורפו שלושה זרים נוספים- בלם ושני שחקני התקפה. מחר צפויה בית"ר להבהיר מה החלטתה בנוגע לדריו פרננדס, שההערכות הן ששני הצדדים יסכמו על פרידה מכובדת והשחקן יעבור להפועל חיפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לנדרי מולמו, סטנדרד ליאז'. GettyImages
אמור לסגור במועדון עד סוף השבוע. מולמו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully