וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי חתם לארבע שנים

30.7.2013 / 16:52

קשר הפועל ראשון לציון עבר בדיקות רפואיות בבית וגן ויערוך אימון בכורה בקבוצה מהבירה. מאור עידה יתחיל להיבחן

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

קשר הפועל ראשון לציון, עומר אצילי, חתם היום (שלישי) רשמית בבית"ר ירושלים לארבע שנים ויערוך הערב אימון בכורה בקבוצה. אצילי חתם אחרי שאלי טביב והבעלים של ראשון לציון, רביב ספיר, חתמו על החתימה של הסכם ההעברה. בית"ר תשלם לקבוצה מהליגה הלאומית כ-800 אלף שקל ומהם כ-100 אלף יעשו את דרכם לשחקן עצמו. אצילי יקבל גם אחוזים ממכירה עתידית.

בנוסף לאצילי, בית"ר צפויה לפתוח במו"מ עם הקשר הניגרי אוסה גאובדיה שנבחן בקבוצה בשבועיים האחרונים. גאובדיה עשוי להצטרף במקומו של דריו פרננדס, אך בקבוצה עדיין ממתינים לראות אם יצליחו להחתים את קובי מויאל, מה שעשוי לשנות את פני הדברים בנוגע לניגרי. אפרופו פרננדס, ככל הנראה היום או מחר יסוכם בין הצדדים על פרידה מכובדת והשחקן יחתום בהפועל חיפה.

עומר אצילי שחקן הפועל ראשון לציון. נמרוד סונדרס
יקבל 100 אלף שקל מתוך סכום ההעברה. אצילי/נמרוד סונדרס

הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' יגיע לישראל בשבוע הקרוב להתרשמות בקבוצה. אם הוא לא ירשים, בית"ר עשויה לחזור לאופציית דינו שקבורץ. שחקן אחר שכבר הצטרף וינסה להרשים הוא מאור עידה, קשר חלוץ ששיחק בעונה שעברה באחי נצרת והכח עמידר רמת גן וכבש שמונה שערים.

לקראת סוף השבוע אמורים להגיע גם החלוץ הברזילאי בריאן והקשר הניגרי ג'ון איבה. רוני רוזנטל נמצא בקשר רצוף עם חיים רביבו ועשוי להנחית בישראל מספר שחקני התקפה נוספים עליהם המליץ. בבית"ר מקווים שהמו"מ מול המגן השמאלי לנדרי מולמו יושלם עד סוף השבוע והשחקן יצטרף לקבוצה.

מחר תיערך מסיבת עיתונאים בעיריית ירושלים במעמד ראש העיר ניר ברקת, אלי טביב, חיים רביבו, אבנר קופל ומאמן בית"ר אלי כהן. בבית"ר החמיאו אתמול לקופל על החתימה עם ספונסר משני ומאמינים שהוא יגייס השנה סכום של למעלה משלושה מיליון שקל מספונסרים וחסויות.

עדכון ראשון: 11:49

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully