וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקנים: "מרוצה שאומרים שאנחנו קבוצה לא טובה"

29.7.2013 / 10:16

מאמן עכו סיכם את מחנה האימון: "ננסה לצרף שני שחקנים ישראלים לפחות". נעים מעוניין להשאיר את פאסוס ומירסמה

הפועל עכו תשוב היום (שני) לארץ אחרי מחנה האימון בהונגריה. בימים הקרובים יקבלו בקבוצה החלטות לגבי צירופם של שני השחקנים הזרים כאשר יובל נעים מעוניין להשאיר את לאונרדו פאסוס וטיאגו מירסמה שנבחנו במחנה. למרות זאת, נראה כי ייעשה מאמץ לבחון שחקנים זרים נוספים שעשויים להגיע על חשבונם.

בשיחת הסיכום שלו עם השחקנים, אמר נעים: "אני חושב שהיה מחנה מצוין מכל הבחינות. הרבה שחקנים שהצטרפו התחברו למערך הזה. יש עוד הרבה דברים לשפר. מי שירצה להיות במערכת הזו יצטרך לדעת לכבד את האנשים פה כדי לקבל כבוד בחזרה. החלק החזק בקבוצה כמו הפועל עכו חייב להיות חדר ההלבשה, גם מבחינת אלה שלא משחקים. כל השחקנים יצטרכו לעזור אחד לשני".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהיכולת. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

במהלך המחנה סיגלה עכו שיטת משחק שכוללת ארבעה שחקני הגנה, שני קשרים אחוריים, שלושה שחקנים שמשחקים לפניהם וחלוץ אחד, כאשר בשלב ההגנתי המערך הופך ל-1-1-4-4. נעים התייחס גם לנושא המשמעת, ואמר לשחקנים: "בקבוצת כדורגל יש גם עימותים בין שחקנים, אבל חשוב שיהיה גבול לכל דבר. ברגע שאנשים עוברים את הגבול, צריך לעצור את הדברים האלה. חשוב שתהיה קבוצה תוססת ורעבה ואני מרוצה ממה שאני שומע בתקשורת שטוענת שהפועל עכו לא קבוצה. אני מבטיח לכם שיש לנו קבוצה טובה, ננסה לצרף שני שחקנים ישראלים לפחות, ובכל משחק נגד כל קבוצה יהיה לנו מה להציע".

נעים הדגיש בפני השחקנים כי הוא מצפה למחויבות גם מצד המחליפים, ואמר: "יש פה שחקנים מאוד מוכשרים אבל כדי להגיע הם צריכים לתת מעצמם הכול גם אם מכניסים אותם בדקה ה-90. שחקן שייכנס ויוכיח את עצמו ימשיך לשחק. שחקן שלא יוכיח את עצמו ייצא ויהפוך למחליף השישי והשביעי. כל שחקן שייכנס יצטרך להתאבד על המגרש בכל שנייה שהוא משחק".

על המאבק על מקום בהרכב הוסיף נעים: "היום יש מלחמה גדולה על ההרכב, יש שלושה-ארבעה שחקני הרכב שלא ישחקו. טגה בשנה שעברה לא ליקק דבש אצלי בהרבה מובנים. היום הוא משחק ונכון לעכשיו הוא מראה יכולת פנטסטית".

על הזרים הוסיף נעים: "מבחינת שחקנים זרים אנחנו פחות או יותר סגורים על מי שאנחנו רוצים. אני מצפה להתקדמות מכל הזרים שנמצאים, וראשונים שצריכים להתקדם הם יובאנוביץ' וקנז'ביץ'. הם צריכים להיות הרבה יותר טובים. הזרים החדשים שהגיעו הם בין 40 ל-50 אחוז מהיכולת שלהם, אבל לקחנו את זה בחשבון. כולם חוץ מפאסוס הגיעו אחרי חודשיים של מנוחה. בעוד חודשיים הם ייראו הרבה יותר טוב".

יושב ראש הקבוצה, יהודה ברשישת, סיכם גם הוא: "מבחינה חברתית, המחנה עבר בהצלחה. אני מרוצה ממה שהיה פה השבוע כי הבנו מי מתאים ומי יילך. בסך הכול הכללי עברנו את המחנה הזה בהצלחה".

יו"ר הפועל עכו יהודה ברשישת. אדריאן הרבשטיין
"המחנה עבר בהצלחה". ברשישת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully