וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר גיששה אצל סלליך, שממתין לסיבוב השלישי באירופה

28.7.2013 / 8:35

בנאדו מעוניין בו כשחקן בסגל, השחקן יישאר במכבי חיפה רק אם ייכלל ברוטציה. אנדלובו מתאמן וממתין להודעה מבנאדו

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

בית"ר ירושלים גיששה אצל קשר מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן יקבל החלטה לגבי עתידו לאחר הסיבוב השלישי באירופה, בו תתמודד הקבוצה מול ונטספילס הלטבית החל מיום חמישי הקרוב. סלליך לא שותף במשחק האחרון בלנקראן, והוא מעדיף לצבור דקות משחק שיאפשרו לו לבוא לידי ביטוי, אך המאמן אריק בנאדו מעוניין להשתמש בו כשחקן לסגל ולכן ההחלטה הסופית מתעכבת. שחקן אחר שאמור להישאר בקבוצה הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי. בסביבתו של דינו אנדלובו טוענים כי לא קיבל הודעה רשמית על עזיבה.

סינטאיהו סלליך עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בעמדת המתנה. סלליך/ברני ארדוב

בנאדו רוצה לצרף חלוץ עוד לפני סיום הסיבוב השלישי, אך העיכוב נובע משיקולים כלכליים ומהעובדה שחלק מהמועמדים לא יגיעו בשל השתתפותם במפעלים האירופאים. לז'רמי בוקילה יש הצעות טובות יותר אך הגעתו אינה נפסלת על הסף. ויאם עמאשה ממתין להחלטה לגבי אנדלובו ואם יעזוב לפני שימצא קבוצה אחרת הוא יזום שוב שיחה עם אריק בנאדו במטרה להישאר. שלומי אזולאי עבר את הניתוח ונמצא בשלב השיקום. חיפה תנסה להעבירו לקבוצה אחרת גם במחיר של השתתפות בשכרו בתקופה הזאת, אך ייתכן שבגלל הפציעה החלוץ יישאר בסגל.


הערב (19:00) תקיים הקבוצה אירוע למנויי שער הזהב שלה. באירוע, שיתקיים ב"כחול אירועים" שחיפה, ישתתפו הנשיא יעקב שחר, הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי והשחקנים וכלי התקשורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully