וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו לשחקנים: "יהיה סגל טוב וקבוצה חזקה"

27.7.2013 / 7:31

נציג הבעלים בבית"ר שוחח עם השחקנים גם על המשכורות. הקבוצה הפסידה 4:1 לקבוצת המילואים של אוניון ברלין

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב ונציגו חיים רביבו אספו אמש (שישי) את שחקני הקבוצה אחרי ארוחת הערב בבית המלון בברלין לשיחה. רביבו היה זה שדיבר כשהנושא החם והבוער ביותר היה נושא המשכורות, ורביבו אמר לשחקנים: "אני יודע שזה לא נעים המצב הזה וזה לא פשוט, אך אנחנו עושים הכול כדי שהפרוצדורות ייעשו כמה שיותר מהר ואנחנו משוכנעים כי עד לסוף השבוע הקרוב אתם תראו את המשכורות".

חיים רביבו נציג הבעלים של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
ניסה להרגיע את השחקנים. חיים רביבו/נועם מושקוביץ

מבחינה מקצועית לגבי הקבוצה אמר רביבו לשחקנים: "התחלנו מאוחר ועדיין הסגל נראה דל, אבל אנחנו עובדים קשה ובתקופה הקרובה ייבנה הסגל ויהיה סגל טוב וקבוצה טובה וחזקה. לא כל דבר שאנחנו עושים אנשים יודעים, אבל אנחנו מכוונים לקבוצה טובה ואתם תראו את זה בהמשך".

בנוגע לשינויים שיהיו במועדון אמר רביבו: "יהיה לכם קו פתוח איתנו. בניגוד לטענות ששמעתי, אנחנו נהיה קשובים ופתוחים לכל השחקנים ונהיה כאן בשבילכם מתי שתרצו. הכול הולך להשתנות פה, גם בנוגע למשמעת וגם בהתנהלות מול שחקנים. יהיה כאן סדר". נציג הבעלים הוסיף בנוגע לתקשורת: "יותר מדי דברים יוצאים כאן החוצה לתקשורת, לעיתים לגורמים שרק רוצים לפגוע בבית"ר. עד היום לא התעסקתי בזה, אבל מהיום אני אקפיד על זה. לא ייתכן ששחקנים ידליפו דברים כנגד המועדון".

בנוגע לרכש, בבית"ר מאמינים שעד לתחילת השבוע הבא יגיעו לסיכום עם המגן השמאלי לנדרי מולמו והוא יושאל לעונה אחת מקורטרייק ללא תמורה. כרגע נבחנים בקבוצה שני בלמים, הרומני דבירצני והרומני אוקטביאן וייתכן אף שבשבוע הבא יגיע לארץ בלם נוסף. אם רק אחד מהשלושה לא ישביע את רצונו של המאמן אלי כהן, יחזרו בקבוצה לאופציית דינו שקבורץ.

היום ערכה הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה בברלין, כשהפסידה 4:1 לקבוצת המילואים של אוניון ברלין מהליגה השנייה, כשאת השער עבור הירושלמים כבש ברק משה. מחר תערוך הקבוצה את האימון האחרון שלה, ולאחר מכן תשוב לארץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לנדרי מולמו, סטנדרד ליאז'. GettyImages
האופציה המועדפת. לנדרי מולמו/GettyImages

בשבוע הבא צפויה להתחיל בבית וגן רכבת זרים, בעיקר של שחקני התקפה. בבית"ר רוצים להתחזק בשני שחקנים בחלק הקדמי, שחקן כנף וחלוץ, ולהתרשמות יגיעו הברזילאי בריאן ז'ונס ומספר שחקנים נוספים עליהם יוחלט בתחילת השבוע הבא מבין מספר מועמדים. בבית"ר החמיאו לחיים רביבו שכל השחקנים שמגיעים להתרשמות הם בעלי רקורד מוכח וכזה שנותן אופטימיות שניתן יהיה לפגוע בזרים. גם בבית"ר מגדירים כי "על הבחירה בהם תקום או תיפול הקבוצה".

שחקני הקבוצה להם חייבים משכורות קיבלו היום את 100 היורו הנוספים שהובטחו להם כדמי כיס לאחר שבתחילת המחנה קיבל כל אחד כ-100 יורו מתוך ה-200 שהובטחו להם. בפעם הקודמת שקיבלו 100 יורו שחקנים צחקו ואמרו כי "הכול הלך במונית הלוך חזור לעיר", אבל בסך הכל היו מרוצים שקיבלו את החלק השני של הסכום.

על אף העובדה שחלק ממטרות המחנה קשה יהיה להשיג בשל הסגל החסר בבית"ר, בקבוצה מרוצים בסך הכל מהמצב החברתי ומהעובדה שלמרות המירמור של חלק לא קטן מהשחקנים על המשכורות שמתעכבות והחשש מהסגל איתו תפתח הקבוצה את העונה, פרט למקרה עם דריו פרננדס לא נרשמו בעיות והשחקנים שמרו על כבודו של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully