וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "התשובה למי שחשב שהקבוצה לא נבנתה נכון"

26.7.2013 / 8:07

במכבי חיפה מחמיאים לבנאדו, שחש ברע לאחר ההישג ההיסטורי בלנקראן. חיפה מדורגת גם בשלב הבא. המאמן לא מוותר על חלוץ זר ושוקל את עתיד אנדלובו. דד ליין לגולסה: סוף השבוע

"חלק מהשחקנים כאן חשבו שיפתיע, אבל אריק הלך על כל הקופה, לא חשש מהמשחק הזה והבהיר עוד לפני המשחק שהוא מחפש את השער. אף אחד כאן לא חשב שזה ייגמר בתבוסה כזאת, אבל זה לא קנה מידה. האזרים היו באמת חלשים. מצד שני, התבוסה הזאת והצורה שבה שיחקנו היא אולי התשובה הכי טובה לאלה שחשבו שאריק לא בונה את הקבוצה נכון. הוא לקח שחקני רכש רק לעמדות ולא התפזר. צריך עוד חלוץ, והקבוצה הזאת תהיה טובה יותר". כך אמרו אמש שחקני מכבי חיפה שניסו לסכם את הניצחון ההיסטורי של הירוקים בתוצאה 0:8 באזרבייג'אן. אתמול, לאחר משחקי הליגה האירופית ובעקבות הדחת מספר קבוצות, נקבע סופית שמכבי חיפה תיחשב לקבוצה מדורגת אם תעפיל למשחקי הפלייאוף. המשמעות: מכבי חיפה צפויה לקבל הגרלה נוחה יותר אם תעבור את ונטספילס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד כאן לא חשב שזה ייגמר בתבוסה כזאת, אבל זה לא קנה מידה. האזרים היו באמת חלשים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנים קיבלו מסר "לרדת לקרקע" אחרי המשחק מול חזאר לנקראן, אם כי בנאדו לא שוחח איתם. הסיבה, כזכור: המאמן חש ברע לקראת סיום המשחק ואף מיהר לעזוב את מסיבת העיתונאים בסיום. "כנראה שמדובר בווירוס, הוא יקבל את כל הטיפול מהצוות הרפואי", אמרו אתמול במועדון, שם נערכים כבר לקראת הנסיעה ללטביה, שם תתארח הקבוצה אצל ונטספילס כבר ביום חמישי הקרוב (הגומלין כעבור שבוע).

בנאדו עצמו רוצה להחתים חלוץ זר בכל מקרה, ומתכנן לשחרר את דינו אנדלובו. החלוץ לא קיבל הודעה סופית, אבל לאור השיחה של יעקב שחר עם סוכנו של אנדריי פיליאבסקי, נראה שזה בהחלט התכנון. המטרה של חיפה היא לצרף את החלוץ כבר השבוע, אם כי המשימה לא פשוטה כלל: חלק מהמועמדים לא יגיעו בשל השתתפותם במפעלים האירופאים. בנאדו עדיין רוצה את ג'רמי בוקילה, אם כי שמו של השחקן נקשר ביממה האחרונה לבולטון האנגלית, שעל פי דיווחים מוכנה לשלם מיליון יורו לזולטה וורגם, הקבוצה אליה כבר פנתה מכבי חיפה בעניינו. גם חיפה מוכנה לשלם סכום דומה, אבל הבעיה נעוצה בשחקן, שעדיין לא השיב בחיוב להצעה להגיע לישראל.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. צילום: ראובן כהן, מכבי חיפה
יחתים חלוץ במקום אנדלובו. בנאדו בנתב"ג/מכבי חיפה, צילום: ראובן כהן

השאלה המרכזית שעלתה מהמשחק אתמול קשורה לאייל גולסה, שנכנס אתמול כמחליף והראה מדוע בחיפה מדברים עליו ככישרון גדול. אם לא תגיע הצעה מאירופה עד השבוע הבא, חיפה תזמן אותו לפגישה שבמהלכה יוצע לו חוזה לשלוש שנים. הקשר כבר סיכם עם עוזי מור, שמוכן לחכות לו עד סוף החודש, שהמשא ומתן יחודש אם לא יביא הצעה. אם יישאר, גולסה ייאבק על מקומו בהרכב. "הכל פתוח בקשר אליו", אמרו אתמול בחיפה.

העובדה שרן אבוקרט לא היה בסגל רק מחזקת את ההערכה שהמלחמה על המקום בו תלך ותגדל. סינטאיהו סלליך ואנדריי פיליאבסקי כלל לא שותפו. הראשון נראה מעט מתוסכל מכך, אך חגג עם חבריו את הניצחון. כפי שכבר פורסם, אם השחקן לא יאבק על מקומו בהרכב הוא עשוי לבקש לעזוב את הקבוצה. בנאדו לא מוכן לשחררו והבהיר לו כי הוא בונה עליו ותשובות לגבי ההחלטה של הקשר נוכל לקבל כנראה רק לאחר הסיבוב הבא. מלחמה לא פשוטה צפויה גם לאביחי ידין, שייאבק על מקומו עם גוסטבו בוקולי, כשגם ג'אבר עטאא המוכשר אמור לחזור בקרוב מפציעה.

בויאן שראנוב קיבל לא מעט מחמאות על השיפור שלו ביציאה לכדורי גובה והשדרוג שהוא עובר אצל גיורא אנטמן. גם אלעד גבאי סחט מחמאות, והוכיח שהוא ראוי לחולצת ההרכב. היכולת של רובן ראיוס, אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא, שבמועדון מרוצים מההתאקלמות שלו בקבוצה, לא הפתיעה את הצוות המקצועי שמאמין שהשחקנים הללו עוד יתרמו רבות העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם לא תגיע הצעה מאירופה עד השבוע הבא, חיפה תזמן אותו לפגישה שבמהלכה יוצע לו חוזה לשלוש שנים. גולסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההישג המדהים של הירוקים אמש מגיע בזכות שבירת שיאים, שחלקם לא נשברו במשך שנים ארוכות. בין היתר רשומים על שמה השיאים הבאים: אף קבוצה ישראלית לא כבשה יותר משישה שערים במשחק באירופה, היא שברה את השיא של עצמה בניצחון חוץ באירופה (הקודם היה 4:0 על גלנטורן), ואת הניצחון הכללי שלה בחוץ כשגברה ב-1999 7:0 על ראשון לציון בליגה. יניב קטן, שחתם רק השבוע על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, השתווה לאלון מזרחי כמלך שערי הקבוצה באירופה בכל הזמנים, כשכבש את ה-15 שלו. שיא אחד חיפה לא הצליחה לשבור, וזה כיבוש 11 שערים בשני משחקים מול קבוצה אירופית, שיא ששייך למכבי פתח תקוה. השיא של חיפה עומד על עשרה, וזה קרה מול אותה גלנטורן.

רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה בתא הטייס. ראובן כהן, מכבי חיפה
ראיוס בתא הטייס/מכבי חיפה, ראובן כהן
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully