וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "התוצאה לא משקפת את הפערים"

25.7.2013 / 21:00

מאמן מכבי חיפה לאחר השמינייה הנדירה בלנקראן: "הראש כבר בשלב הבא". ראיוס: "שמח מהניצחון, מקדיש אותו לקהל שלנו"

מכבי חיפה קבעה הערב (חמישי) שיא ישראלי חדש במשחקים באירופה, כשהביסה 0:8 את חזאר לנקראן באזרבייג'אן וטיילה לעבר סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הירוקים רשמו את הניצחון הגבוה ביותר של קבוצה ישראלית באירופה, ניצחון החוץ הגבוה מכולם, המחצית הכי מוחצת (שישייה עד ההפסקה) וחתמו את המפגש הכפול עם 0:10 (שווה לתוצאה הכוללת במפגש מול גלנטורן במוקדמות ליגת האלופות 2009/10). אחרי החגיגה הגדולה, מכבי חיפה תפגוש בשלב הבא את ונטספילס הלטבית, שניצחה 1:4 את ז'ונס אש ותארח את הירוקים ביום חמישי הבא.

שיא ישראלי חדש: מכבי חיפה מחצה 0:8 את חזאר לנקראן בחוץ

הניצחונות הגבוהים והשערים: כל השיאים שניפצה מכבי חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונצרט נהדר. שמעון אבוחצירא עם רובן ראיוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני הקבוצה קיבלו מסר "לרדת לקרקע" אחרי המשחק מול חזאר לנקראן, אם כי אריק בנאדו לא שוחח איתם. הסיבה: המאמן חש ברע לקראת סיום המשחק ואף מיהר לעזוב את מסיבת העיתונאים בסיום. "כנראה שמדובר בוירוס, הוא יקבל את כל הטיפול הדרוש", אמרו אתמול במועדון, שם נערכים כבר לקראת הנסיעה ללטביה. הבעלים יעקב שחר נראה מאוד מרוצה מהתוצאה, אבל הפעם פסח על חדר ההלבשה.

בנאדו אמר בסיום: "אני שמח שהעפלנו לשלב הבא. התוצאה היא בעיקר בגלל שעבדנו קשה, מעתה הראש בשלב הבא. על היריבה אמר המאמן: "התוצאה איננה משקפת את הפערים. לנקראן קבוצה טובה יותר מהתוצאה הערב שהיא בעיקר תוצר של ניצול מצבים טוב, עבודת צוות וריכוז של כל השחקנים".

רובן ראיוס, ששוב הרשים והפעם גם כבש צמד בכורה, אמר בסיום לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני שמח מהניצחון וההעפלה לשלב הבא, עשינו עבודה טובה. התוצאה היא בזכות הצוות המקצועי והעבודה הקשה באימונים. הניצחון מוקדש לכל הקהל של הקבוצה בארץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכונן כבר לשבוע הבא בלטביה. אריק בנאדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully