וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקניה המצרים של באזל נפגשו עם המנהל הספורטיבי

מוחמד סלאח הכחיש בפני הייץ שאמר שהוא מתכוון להחרים את המפגש מול מכבי תל אביב. הערב ייפגש עם הנשיא הוסלר

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שלישי) 1:2 את גיורי במשחק הגומלין, אחרי 0:2 בהונגריה, ותפגוש בסיבוב השלישי של מוקדמות הצ'מפיונס את FC באזל. בשוויץ כבר מתחילים להתעסק במישור הספורטיבי ומנסים לדלות חומרים על הצהובים, אך את מירב העניין תופס עדיין הנושא הפוליטי.

שני השחקנים המצרים של אלופת שוויץ, מוחמד סלאח ומוחמד אלנני, נמצאים בלחץ כבד מצד אנשים במצרים ואף מצד התקשורת המצרית. אלו דוחקים בהם שלא להעז להגיע לישראל, למשחק הגומלין מול מכבי ב-6 באוגוסט. במועדון השוויצרי וגם בתקשורת המקומית לא מתעסקים בציטוטים שלכאורה יוחסו לסלאח בראיון במולדתו, שם יודעים שייתכן מאוד שדבריו של הקשר המצרי סולפו. סלאח בעצמו טען היום שלא אמר את הדברים מעולם. לתקשורת הסכים רק לומר הבוקר ש"המצב מסובך".

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את גיורי ועלתה לשלב הבא

תקווה: עוד ארוכה הדרך אל הצ'מפיונס

נגמרה המכביה: על הניצחון הקליל של מכבי תל אביב

מוחמד סלאח שחקן באזל. רויטרס
ישחק בישראל? סלאח/רויטרס

גורמים המקורבים למועדון מעידים שבבאזל לא בדיוק יודעים עדיין איך להתמודד עם הנושא הרגיש, ועל כן עדיין לא הוציאו הודעה רשמית בנושא. גם בקרב השחקנים הדבר על סדר היום, ונודע כי בחדר ההלבשה של באזל מתעסקים רבות בנושא, ושאכן הגעה לישראל תהיה בעייתית עבור סלאח ואלנני.

המנהל הספורטיבי גיאורג הייץ כבר נפגש עם שני השחקנים. באותה פגישה אמר לו סלאח שמעולם לא אמר את הדברים המיוחסים לו. כעת מחכים סלאח ואלנני לפגישה עם הבעלים ברנרד הוסלר – פגישה שתיערך הלילה או מחר. טרם נודע האם הודעה רשמית צפויה לצאת מיד לאחר הפגישה עם הבוס, ויש הטוענים שהודעה כזו תצא אולי רק לאחר המשחק הראשון בין הקבוצות.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט שמהבנתו, לשני השחקנים אין בעיה עקרונית או אידיאולוגית להגיע לישראל, ושהפחד שלהם הוא רק מההשלכות. הוא הוסיף שבמועדון בכל מקרה לא ממהרים לאיים בענישה. לפי אותו גורם, הוסלר ויאקין מבינים את הלחץ שבו השחקנים נמצאים. בכל מקרה, שני השחקנים לא מורשים לדבר עם התקשורת, וכרגע אף גורם במועדון לא רשאי להתבטא בנושא ללא אישור. כך גם המאמן מוראט יאקין, שנכח אתמול בבלומפילד והסכים לדבר עם עיתונאים רק על ההיבט המקצועי של ההתמודדות. אלנני, לפי עיתונאים המסקרים את הקבוצה, לא בקיא באף שפה פרט לערבית, ומעולם לא התבטא בפומבי בנושא. אותו שחקן גם סוחב פציעה ממשחק הליגה האחרון וממילא לא צפוי לקחת חלק מהותי בצמד המשחקים.

מוראט יאקין מאמן פ.צ. באזל. ברני ארדוב
עוד החלטה לקבל. יאקין בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully