וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "לא אמרתי שלא אשחק בישראל. המצב מסובך"

קשרה המצרי של באזל מכחיש את הדיווחים כי יחרים את משחק הגומלין נגד מכבי תל אביב אך לא מאשר כי יגיע להתמודדות. המנהל המקצועי: "מופעל עליו לחץ מצד התקשורת המצרית"

בעקבות הניצחון של מכבי תל אביב אמש (שלישי) על גיורי 1:2, עלתה לפני השטח שוב שאלת הגעתם של שחקניהם המצרים של פ.צ באזל, יריבתה הבאה של הצהובים במוקדמות ליגת האלופות, לישראל במשחק הגומלין ב-6 לאוגוסט. על פי דיווחים מאז ההגרלה הופעל לחץ קשה על השחקנים מצד התקשורת המצרית לא להגיע למשחק, אך רק היום באופן רשמי התייחס הקשר מוחמד סלאח לנושא באופן רשמי.

"אני לא יודע עדיין", אמר סלאח בשאלה האם יגיע לישראל, והאם יסרב לשחק גם במידה וזה יעלה לו במחיר עתידו בבאזל,"מעולם לא אמרתי שלא אשחק. המצב הוא די מסובך". במצרים פרסמו השבוע ראיון שנערך בחודש נובמבר בשנה שעברה עם סלאח שבו ציין כי לעולם לא ישחק על אדמת ישראל. הקשר הכחיש שאמר את הדברים הללו.

מוחמד סלאח שחקן באזל. רויטרס
יגיע לישראל? עדיין לא בטוח. מוחמד סלאח/רויטרס

מי שהסכים להתייחס לעניין הוא המנהל הספורטיבי של הקבוצה, גיאורג הייץ, שהכחיש שמועות על כך שסלאח יחרים את המשחק בישראל, "הלחץ שיש על השחקנים מצד התקשורת המצרית לא להופיע למשחק הוא עצום. אנחנו חייבים לשבת איתו ועם המאמן מוראט יאקין ונדבר על הנושא".

על פי הדיווחים הקשר המצרי השני של הקבוצה, מוחמד אלנאני נמצא בספק למשחקים נגד מכבי תל אביב לאחר שנפצע במשחקה של הקבוצה נגד גראסהופרס שהסתיים בתיקו 1:1. אלנאני לא צפוי להתאמן בימים הקרובים. מנגד סלאח נמצא בכושר מלא וישחק במשחק הראשון בין הקבוצות ביום שלישי הקרוב. התקשורת המצרית מציינת כי למכבי תל אביב אין שום בעיה לארח את השחקנים המצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully