וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מור שושן חתם לעונה אחת

21.7.2013 / 10:38

הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לקבוצה מהמגזר. מוגרבי מועמד, אם לא ימצא קבוצה באירופה

הבלם מור שושן חתם היום (ראשון) בבני סכנין לעונה אחת. שושן, ששוהה ברומניה, שוחח הבוקר עם ראשי סכנין ולאחר שהפרטים בין הצדדים כבר סוכמו, הוא שלח פקס עם חתימתו והצטרף רשמית לקבוצה. כעת, ייצא הבלם ישירות לפולין, שם נחתה הבוקר הקבוצה למחנה אימון לקראת העונה הקרובה. החתימה נעשתה באמצעות סוכנו של השחקן, ג'קי דהאן.

שושן אמר: "שמח להצטרף לבני סכנין ומצפה בכיליון עיניים להצטרף לחברים החדשים במחנה האימונים. נסעתי לרומניה על מנת לחתום פה וכשזה התפוצץ הסוכן שלי נכנס למשא ומתן עם מספר קבוצות בארץ והקבוצה שהכי רצתה הייתה סכנין. אני בטוח שבפן המקצועי סכנין היא המקום הטוב ביותר עבורי".

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
שינויים ברגע האחרון הביאו אותו לסכנין. שושן/ברני ארדוב

בסכנין העלו את שמו של שושן לאחר הפיצוץ במו"מ עם איציק כהן וחיכו לראות את ההתפתחויות בינו לבין הפועל חיפה. אמש יצא השחקן לחתום ברומניה, בקבוצת טימישוארה ובסכנין חשבו שמועמדותו ירדה סופית מהפרק, אלא שאז הגיע פיצוץ עם הרומנים, סכנין פנתה רשמית לשחקן והוא הצטרף.

שושן שיחק בהפועל תל אביב בעונה החולפת ונחשב לבלם כשרוני ומבטיח, כאשר בסכנין מאמינים שהוא יוכל לייצב את ההגנה, שנראתה רעועה מעט במשחקי האימון ולהיות בורג מרכזי בקבוצה. שושן הוא הרכש החמישי של הקבוצה עד כה, זאת לאחר חתימתם של מירקו אורמוש, מוחמד גדיר, אברהם פאס ודדי בן דיין.

בסכנין מעוניינים בעוד חלוץ מרכזי ובקשר מרכזי, כאשר שמו של חסן אבו זייד עלה על הפרק. בקבוה ינסו בקבוצה להחתים גם את פיראס מוגרבי, ששוחרר מלאנס, אלא שבשלב זה מוגרבי ינסה תחילה למצוא קבוצה באירופה ואם לא יצליח, הוא עשוי לחתום בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully