וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ראיתם רק חלק ממה שיש לרובן ראיוס"

18.7.2013 / 22:01

קשר הרכש של מכבי חיפה הלהיב נגד חזאר לנקראן וסחט מחמאות מבנאדו. המאמן: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר"

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פתחה את עונת 2013-14 בצורה משביעת רצון. סגנית האלופה הישראלית גברה הערב (חמישי) 0:2 על חזאר לנקראן במשחק הראשון ביניהן בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית והיא תצא לגומלין שיתקיים באזרבייג'אן ביום חמישי הבא עם מקדמה נאה.

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מקווה לעבור בצורה חלקה". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המאמן אריק בנאדו סיכם בסיום: "זה ניצחון חשוב וטוב. יכולנו לנצח בתוצאה יותר גבוהה. נראינו לא רע, הגענו למצבים, לחצנו. היינו יכולים להיות חדים בחלק הקדמי, אבל זה משחק ראשון אחרי חודש ואף קבוצה לא בשיאה בשלב כזה. ניסע לאזרבייג'אן ונקווה לעבור בצורה חלקה. אני מקווה שהתוצאה תספיק".

אחד מהשחקנים הבולטים במשחק היום היה רובן ראיוס, עליו אמר בנאדו: "לא הבאנו אותו סתם. ראיתם היום רק חלק ממה שיש לו. הוא שחקן טוב, חשוב ומוכשר, שחקן איכותי. הוא יוסיף לנו הרבה".

המאמן הירוק התייחס גם לאייל גולסה, שעדיין לא האריך את חוזהו בקבוצה והערב נכנס כמחליף: "כל עוד גולסה לא עובר לחו"ל הוא שחקן שלנו. אנחנו אוהבים אותו, הוא מוכשר והוא יתרום עוד הרבה. אני מקווה שהוא יישאר. אם תהיה הצעה זה כבר סיפור אחר, אבל כל עוד הוא פה הוא שחקן לגיטימי וטוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רובן ראיוס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בנאדו: "שחקן טוב, חשוב ומוכשר, שחקן איכותי". ראיוס/אדריאן הרבשטיין

אלון תורג'מן נשאל על כך שאמור היה להיות מוחלף על ידי אריק בנאדו אלא שאז כבש את השער השני במשחק, והשיב: "האמת שלא ידעתי על החילוף. אני שמח שבסוף נשארתי על כר הדשא ועשיתי מה שאני יודע. כל עוד אני במכבי חיפה ומקבל את ההזדמנויות אני אתן הכל. אני שמח שאני כאן. עשינו תוצאה טובה, שום דבר עוד לא נסגר, יש עוד משחק חוץ. נטוס לשם, נעשה הכל ואני מקווה שנסגור שם את הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully