וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושאלי מכבי חיפה התאמנו בנפרד, עמאשה לא הגיע לאימון

16.7.2013 / 17:06

חלוץ מכבי חיפה שמסרב לעזוב בהשאלה טען כי נעדר מסיבות אישיות. האוהדים דורשים להנציח את אבי רן באצטדיון

קובי אליהו

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול חזאר לנקראן, שייערך ביום חמישי. אלון תורג'מן נמצא בתמונת ההרכב וכך גם טאלב טואטחה וגוסטבו בוקולי שמתאוששים מפציעות. ויאם עמאשה, שלומי אזולאי, איציק כהן ודלה ימפולסקי התבקשו לעבור מאימוני הנוער לאימונים נפרדים, עם מאמני הכושר אורי הראל וחזי נחשוני. מדובר באימונים שאורכם כשעה והשחקנים מחויבים להגיע אליהם מכוח החוזה בין הצדדים.

עמאשה, שדורש מחיפה לקבל את כרטיסו תמורת השאלה לקבוצה אחרת ונתקל כרגע בסירוב לא הגיע לאימון היום, לטענתו מסיבות אישיות. הערב יתרגל בנאדו את ההרכב לקראת המשחק ומחר תיערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות בנאדו ויניב קטן.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקרע בינו למועדון מחריף. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה עדיין מחפש חלוץ שישלים את החלק ההתקפי. נציגי החלוץ ז'רמי בוקילה מנסים את הגעתו של סגן מלך שערי הליגה הרומנית שמחזיק גם בהצעות אחרות. כרגע, הפערים בין הצדדים גדולים מאוד. אתמול הודיעו הירוקים כי העונה צפוי להישבר שיא מכירת המנויים. עד כה מכרה הקבוצה כמעט 5,000 מנויים. רוכשי מנוי יזכו לכרטיס כניסה למשחק.

ובנושא אחר: אוהדי מכבי חיפה דורשים להציב פסל של שחקן העבר אבי רן באיצטדיון סמי עופר, זאת על רקע הדרישה של אוהדי הפועל חיפה להנציח את זכרו של רובי שפירא. דרישה כזאת כבר הועברה לידיעת עיריית חיפה, שם פוסלים בשלב זה את האפשרות על רקע הנצחת שמו של שוער העבר במספר מוקדים אחרים בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully