וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו ונצרת עילית נפרדו ב-0:0, נסרקו שוחרר

16.7.2013 / 14:29

הגרמני שהגיע בקול תרועה שוחרר יחד עם אובנסרי, אכזבה גדולה גם ממרטינס. עדן בטיט ואליאור סיידר צפויים להצטרף

הפועל עכו קיימה הבוקר (שלישי) משחק הכנה נוסף וסיימה ב-0:0 מאכזב נגד הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית. הקבוצה של אלון חרזי ויובל נעים לא הרשימה בלשון המעטה, ונאלצה להתמודד עם החום הכבד באצטדיון טוטו.

הנקודה הבעייתית מבחינת עכו ללא כל ספק היא הזרים, אחרי שהיום סאביו נסרקו וג'וזף אובנסרי קיבלו הודעה על שיחרורם מהקבוצה. כמוהם צפוי להשתחרר גם בריאן מרטינס, אם כי טרם התקבלה החלטה בנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרם הוחלט אם להשאירו. סאביו נסרקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוגע לשחקנים הישראלים נראה כי עדן בטיט, שחקנה של מ.ס. אשדוד, יגיע בהשאלה, וכמוהו יחתום אליאור סיידר שהותיר באימונים האחרונים רושם טוב. מי שכלל לא בטוח אם ימשיך הוא המגן השמאלי מהראן אבו ריא שמחוזר בקרב מספר קבוצות בליגת העל ובלאומית. נכון לעכשיו לעכו יש שני מקומות פנויים לשחקנים זרים אחרי שסרג'ה קנז'ביץ', ברניסלב יובאנוביץ' ולאנדראו חתמו.

מי שנעדרו מהמשחק בגלל צום תשעה באב הם גיא דיין ובטיט. נעים פתח בהרכב עם דודו גורש בין הקורות, שניר משען ואבו ריא כמגנים, אדי גוטליב ומשה מישאלוב כבלמים, קנז'ביץ' שיתף פעולה בקישור עם יובאנוביץ', יובל שבתאי ועלי חטיב, וסיידר פתח בחוד.

יהודה ברשישת, יושב ראש הפועל עכו, סיכם את המשחק: "המשחק התנהל תחת חום כבד, ורוב הישראלים שיחקו מצוין. אני מקווה שעד פתיחת הליגה אנחנו נמצא את השחקנים שחסרים לנו, בעיקר במשבצות של השחקנים הזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully