וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאנובה: "פפ טועה, כשהייתי צריך אותו הוא לא היה לידי"

מאמן ברצלונה הגיב בחריפות להאשמות החמורות של המאמן לשעבר: "אף אחד בברצלונה לא ניצל את המחלה שלי כדי לפגוע בו. ישבתי חודשיים בבית והחלמתי, ופפ לא בא לבקר"

המתיחות בין ברצלונה למאמנה לשעבר פפ גווארדיולה לא גוועת, והיום (שלישי) האיש שעמד בין הנצים, טיטו וילאנובה, הגיב להאשמות שהטיח מאמן בארסה לשעבר במועדון. כזכור, גווארדיולה, שהוליך את בארסה לשלוש אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות, אמר דברים קשים נגד הנהלת ברצלונה ובין היתר האשים אותה כי היא ניצלה לרעה את המחלה של טיטו וילאנובה. רוסל טען כי דבריו של המאמן הם "שקר מוחלט".

"פפ גווארדיולה טועה", אמר וילאנובה במסיבת עיתונאים של ברצלונה אחרי אימון פתיחת העונה של הקבוצה, "פפ לא ביקר אותי במשך חודשיים". על התקפתו המפתיעה של גווארדיולה אמר וילאנובה: "אנשים לא מתעניינים בנושאים אישיים, אבל פפ טעה והפתיע אותי. אף אחד בברצלונה לא ניצל את המחלה שלי כדי לפגוע בו. ברצלונה ניסתה לעזור לי ככל שהיא יכולה. ישבתי חודשיים בבית והחלמתי ופפ אפילו לא בא לבקר. זאת לא הייתה אשמתי, הוא היה חבר שלי, אבל כשהייתי צריך אותו הוא לא היה לידי. אני הייתי נוהג אחרת".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. רויטרס
גווארדיולה לא התנהג אליו כמו חבר. וילאנובה/רויטרס

וילאנובה נשאל האם המשבר ביחסים החל כשמונה למחליפו של גווארדיולה, והשיב: "דיברתי איתו והוא זה שנתן לי השראה לאמן את ברצלונה. אנחנו מכירים 28 שנה ואנחנו חברים, איתו זכיתי בתארים הגדולים וחוויתי רגעים בלתי נשכחים".

ב-24 ביולי ברצלונה תשחק נגד באיירן מינכן למשחק אימון, והמאמן נשאל על תחושותיו לקראת המפגש הטעון. "נאמר כבר הרבה, אבל זה רק משחק הכנה לעונה. הסגל של באיירן סגור ומוכן יותר, לנו חסרים שחקנים, אתמודד עם זה בדרך הכי טובה שאני יכול".

באותה מסיבת עיתונאים הצהיר המנהל הספורטיבי אנדוני זוביזארטה שהמועדון הגיע לסיכום עם סרחיו בוסקטס על הארכת חוזהו עד 2018. לקשר שחוגג היום את יום הולדתו ה-25 יהיה סעיף שחרור דמיוני בגובה 150 מיליון יורו. כעת שתי המטרות הבאות של בארסה יהיו להאריך גם את חוזיהם של אנדרס אינייסטה וג'רארד פיקה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"ייקחו שנים עד שהפצע הפתוח בין ברצלונה לגווארדיולה יחלים"/רויטרס

אמש (שני) העניק נשיא בארסה סנדרו רוסל ראיון טלוויזיה בספרד שבו הוא התייחס לראשונה לטענות הקשות של פפ גווארדיולה, מאמנה החדש של באיירן מינכן. כזכור, גווארדיולה, שהוליך את בארסה לשלוש אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות, אמר דברים קשים נגד הנהלת ברצלונה ובין היתר האשים אותה כי היא ניצלה לרעה את המחלה של טיטו וילאנובה. רוסל טען כי דבריו של המאמן הם "שקר מוחלט".

התקשורת הספרדית מתייחסת בהרחבה לסכסוך המתוקשר בין המאמן לקבוצתו לשעבר. "רוסל רוצה להשכין שלום, כי אחדות כבר לא תהיה לעולם", אמר פרשן עיתון "ספורט" הקטאלוני חואן וליס על הראיון של רוסל. "פפ רצה שראשי ברצלונה יגיבו בעצמם וללא מתווכחים להאשמותיו, וזה כביכול מה שרוסל עשה. אמנם זה היה ראיון מוקלט ולא בשידור חי, ויש הבדל כשאתה בא עם נאום מוכן לבין שידור חי אבל רוסל היה ישיר. ייקח שנים עד שהפצע הפתוח בין ברצלונה לגווארדיולה יחלים".

פרשן אחר של "ספורט", ז'וסף מריה קסאנובאס, טען כי הראיון של רוסל הוא ניסיון להתפייס עם גווארדיולה ולא להעמיק את השבר. "פפ זרק אבן, אבל ההופעה של רוסל בטלוויזיה בצורה מפויסת, הוא ניסה לרכוש חברים ודיבר בדרכי נועם".

גם סאנטי נולה מ"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני ראה בראיון של רוסל דרך לרפא את היחסים עם גווארדיולה. "רוסל לא רוצה מלחמה", כתב, "הוא אמר באופן ברור שדבריו של גווארדיולה לא נכונים, הוא אמר שמסי הוא הכוכב הבלתי מעורער של ברצלונה ובואו של ניימאר לא ישנה זאת, ודיבר גלויות על חילוקי הדעות עם יוהאן קרויף. הדבר הכי חשוב שרוסל אמר הוא שטיטו היה 'טוב, אנרגטי ורעב להצלחה'. גווארדיולה יצטרך להסביר את טענותיו כלפי ברצלונה, כי אנשים לא ממש הבינו למה הוא מתכוון".

סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. ברני ארדוב
"הדבר הכי חשוב שרוסל אמר הוא שטיטו היה 'טוב, אנרגטי ורעב להצלחה'". רוסל/ברני ארדוב

בינתיים מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה עדיין מקווה לתפנית בעלילה שתנחית את טיאגו סילבה בברצלונה. הבלם הברזילאי הודיע כי הוא ממשיך בפריס סן ז'רמן, אולם הבוקר פורסם ב"אל מונדו דפורטיבו" כי וילאנובה אמר לראשי ברצלונה: "אני מקווה להביא את טיאגו סילבה". לפי הדיווחים בספרד, למרות דבריו שלסילבה, ברצלונה תנסה שוב לגשש באשר לסיכוייה לצרפו לשורותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully