וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מרסל קיטל ניצח בקטע העשירי

הגרמני של ארגוס שימנו קצר את ניצחונו השני במירוץ השנה, כשעקף את גריפל על קו הסיום וניצל תאונה של קאבנדיש

הקטע העשירי בטור דה פראנס 2013 נערך היום (שלישי) ובו נדרשו הרוכבים לעבור 197 קילומטרים מסנט גילד דה בואה לסנט מאלו. מי שחצה ראשון את קו הסיום היה מרסל קיטל הגרמני מקבוצת ארגוס שימנו, שעקף ממש על קו הסיום את בן ארצו אנדרה גריפל מלוטו בליסול. הדבוקה הראשונה הגיע אחרי 4:53:25 שעות וקיטל, שניצח גם את קטע הפתיחה של הטור השנה, רשם את ניצחונו השני בקריירה כולה בטור.

דרמה לא קטנה התחוללה לקראת קו הסיום, ממש במטרים האחרונים, כאשר אחד המאיצים הבכירים, מארק קאבנדיש הבריטי המצוין, התנגש באלברט טימר ההולנדי ושלח אותו לרצפה בצורה כואבת במיוחד. ההילוך החוזר הראה שטימר הביט לאחור ולא ראה את קאבנדיש מהצד השני שלו. התאונה הזו עצרה בעיקר את הבריטי, שנותר מאחור במיאוץ לקו הסיום.

מרסל קיטל מנצח הקטע העשירי, טור דה פראנס 2013. רויטרס
ניצח ממש על קו הסיום. קיטל/רויטרס

מחר ייערך הקטע השני נגד השעון והראשון האישי, לאחר שבקטע הקבוצתי ניצחה לפני שבוע קבוצת אוריקה גרין. הרוכבים ייצאו בצורה בזה אחר זה מאברנש למון סנט מישל, מרחק של 33 קילומטרים והרבה מאוד שינויים יכולים להתחולל בדירוג הכללי.

מי שממשיך להוביל את הדירוג הכללי הוא כריס פרום, כאשר פיטר סגאן, שסיים רביעי היום אחרי שני המנצחים וקאבנדיש, מחזיק בחולצה הירוקה ואילו פייר רולאן מחזיק בחולצה המנוקדת קטע שלישי ברציפות.

טור דה פראנס 2013 - סיקור מיוחד

  • עוד באותו נושא:
  • מרסל קיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully