וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד כליבאת חתם לעונה אחת

הקשר שצפוי לחתום לשלוש שנים אצל הירוקים, הושאל עונה נוספת לקבוצה מהמגזר, גם דלה ימפולסקי עשוי להצטרף

מוחמד כליבאת חתם היום (שלישי) בבני סכנין לעונה נוספת. קשר נבחרת ישראל הצעירה, שהיה מבוקש על ידי כמה קבוצות מליגת העל, החליט בסופו של דבר להמשיך בסכנין, שם שיחק כמושאל גם בעונה שעברה.

היום גישרו הצדדים על הפערים האחרונים ביניהם, כאשר כליבאת הושאל ממכבי חיפה, שם הוא אמור לחתום בקרוב לשלוש שנים נוספות. החלוץ היה מבוקש מאוד על ידי מכבי פתח תקוה, אך הבהיר במהלך השבועות האחרונים לראשי בני סכנין כי במידה שיסוכמו הפרטים בין הצדדים, הוא יעדיף להישאר אצלם. כליבאת מאמין שיוכל לספק בסכנין עונה טובה במיוחד ואחריה לצאת לאירופה או להיות בתכניות של מכבי חיפה בעונה שלאחר מכן, 2014/5.

כליבאת, 23, נרכש על ידי אלישע לוי ומכבי חיפה מהפועל נצרת עילית בינואר 2010, אך שיחק משחק ליגה אחד בלבד במדים הירוקים. את שלוש השנים האחרונות בילה כמושאל בהפועל עכו, מכבי נתניה וסכנין, במדיה כבש חמישה שערי ליגה ב-32 הופעות. הקשר היה חלק מסגל הנבחרת הצעירה ליורו 2013 ורשם שתי הופעות בהרכב.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
העדיף להמשיך בסכנין. כליבאת/קובי אליהו

בסכנין מקווים לסכם גם עם שחקן נוסף של הירוקים, דלה ימפולסקי, על הצטרפותו לקבוצה. היום תערוך הקבוצה ניסוי כלים ראשון לקראת העונה הקרובה ותחת המאמן מרקו בלבול, כאשר תשחק מול עירוני קרית שמונה. ביום חמישי ינחת החלוץ אריק קווקל למבחנים של כמה ימים.

מאזן גנאים, שהיה חלק מועדת דודי כהן, אמר: "צר לי על מה שאמר זליכה. הוא היה צריך לפרגן ודברים כמו שהוא אמר מבריחים את האנשים. לדעתי הוא לא היה במגרש כדורגל בחיים שלו. היה לי הכבוד להיות חלק מוועדת כהן ועשינו עבודה מצוינת. אבי לוזון עושה עבודה מצוינת והוא חייב להמשיך. השנה תשעים אחוז מהמלצות הוועדה ייושמו וזה יעשה רק טוב".

הרמוני איקנדה, שהתאמן בימים האחרונים בהפועל חיפה, ישחק הערב עם בני סכנין במשחק האימון מול קרית שמונה ואם ירשים הוא עשוי להיות מוחתם בקבוצה בימים הקרובים.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully