וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 3.7

דוד רביבו חתם בבית"ר, גם גל אראל בדרך לבירה. מכבי חיפה בודקת אפשרות לרכוש את אריאל הרוש, כל השמועות וההחתמות בשוק המקומי

20:08 - חזית חדשה בליגת העל. אחרי שבני סכנין הודיעה על החתמת דיא סבע, השחקן הגיע להבנות דווא עם מכבי פתח תקוה.

19:00 - הקשר הרומני בוגדן סטרטון (29) עשוי לנחות בימים הקרובים להתרשמות במכבי פתח תקוה.

17:20 - רשמי: דוד רביבו חתם על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים וכבר ערך את אימון הבכורה בקבוצה.

קשר בית"ר ירושלים דוד רביבו. נועם מושקוביץ
מספר 10 החדש של בית"ר. רביבו/נועם מושקוביץ

16:48 - אם דריו פרננדס או אטאנדה גאניו אוגונג'בה לא יצטרפו להפועל חיפה, לאדומים יש מועמד נוסף: הרמוני איקנדה, אקס בית"ר ירושלים, שמרשים מאוד באימונים עד כה. שלומי אזולאי, הקשר הצעיר של הקבוצה, סיכם את תנאיו בעירוני ראשון לציון.

12:30 - נבו מזרחי, החלוץ ששייך ל-מ.ס אשדוד והושאל בעונה החולפת לבני לוד, החל להיבחן בהפועל עכו. מזרחי ינסה להרשים את יובל נעים והוא עשוי להצטרף לסגל הקבוצה.

12:00 - בית"ר ירושלים: אלי טביב הגיש היום לקשר הפועל חיפה גל אראל הצעה רשמית לחוזה לשנתיים, כאשר היום או מחר השניים אמורים להיפגש על מנת לסגור סופית את כל הפרטים. הבעלים יואב כץ מתכוון לדרוש מיליון שקל דמי השבחה. בהפועל חיפה ינסו לשכנע אותו להישאר בקבוצה.

9:30 - במכבי חיפה מצפים שאייל גולסה יחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, ואם תתקבל הצעה עבורו מאירופה, הוא ישוחרר. בפגישה בין הקשר להנהלה סוכם כי אם בתוך חודש לא תגיע הצעה עבור השחקן, הצדדים ייפגשו במטרה לחתום לשלוש שנים.

עוד בחיפה: עסקת בוריס קליימן לא יוצאת לפועל בשלב זה. אם השוער של הפועל תל אביב לא יגיע לקבוצה, תיבדק אפשרות לרכוש את כרטיסו של אריאל הרוש מבית"ר ירושלים, אך בשלב זה מדובר בעלויות גבוהות מאוד.

איש העסקים אלי טביב (במרכז), מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו (משמאל). ברני ארדוב
עובד במרץ. טביב/ברני ארדוב

8:50 - הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב ייפגש עם דריו פרננדס במטרה לסכם עימו על חוזה לעונה הקרובה. טביב ינסה לסגור גם את הצטרפותם של ניסו קפילוטו וסטיבן כהן. בנוגע לעמדת הבלם, עדיין לא ברור כמה תמתין בית"ר ליא יא פטי. במועדון חוששים כי דינו שקבורץ יסגור בקבוצה אחרת ולכן לא מתכוונים להמתין יותר מדי לבלם אשדוד.

8:30 - בני סכנין תגיש הצעה רשמית לרובי האמהאוטס, הקשר הבלגי, ששיחק בשנים האחרונות בקבוצת ווילם 2 מהליגה ההולנדית. בקבוצה לא אופטימיים כל כך לגבי הסיכויים שיגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully