וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונפדרציות: איטליה ניצחה את אורוגוואי סיימה שלישית

בתום 2:2 ב-120 דקות עצר בופון שלושה פנדלים וסידר לנבחרתו 2:3 דרמטי. צמד של קבאני בזמן החוקי לא הספיק

עוד לפני הגמר המרתק בין ברזיל וספרד הלילה (1:00, ערוץ 1), נערך הערב המשחק על המקום השלישי בגביע הקונפדרציות, ובו ניצחה איטליה את אורוגוואי 2:3 בפנדלים אחרי 2:2 בזמן החוקי, והשכיחה לרגע את ההפסד הכואב לספרד מהנקודה הלבנה בחצי הגמר.

איטליה עלתה ליתרון בדקה ה-24, כאשר כדור חופשי של אלסנדרו דיאמנטי נהדף על ידי הקורה, פגע בפרננדו מוסלרה ואפשר לדוידה אסטורי לדחוק מקו השער ולקבוע 0:1 מוזר לסקוואדרה אזורי. בדקה ה-58 כבש אדינסון קבאני את השוויון, כאשר ניצל כדור עומק יפה של וולטר גרגאנו כדי לבעוט בנגיעה אחת כדור שטוח שהכניע את ג'יאנלואיג'י בופון, ועשה דרכו פנימה.

מוקדם יותר היום אמר בופון: "להיות שוער באיטליה - התפקיד הגרוע בעולם"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם ג'יאנלואיג'י בופון. Robert Cianflone, GettyImages
הצגה בלתי רגילה. שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם בופון/GettyImages, Robert Cianflone

הקצב המהיר נמשך, ואחרי הצלה כפולה מדהימה של בופון בדקה ה-67, השיב דיאמנטי את היתרון לאזורי עם בעיטה חופשית נהדרת הישר אל החיבורים בדקה ה-73. אלא שקבאני הגיב עם בעיטה חופשית משלו, חמש דקות מאוחר יותר, על מנת להשלים צמד ולקבוע 2:2. בדקה ה-110 נותרו האיטלקים בעשרה שחקנים, כשריקרדו מונטוליבו ספג כרטיס צהוב שני, ובעוד שהדרום אמריקאיים ניצלו זאת כדי לשלוט ולהגיע ליותר הזדמנויות, המשחק הלך לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

דייגו פורלאן, שהחמיץ פנדל בחצי הגמר מול ברזיל, פתח את הדו-קרב עם בעיטה חזקה ושטוחה שנהדפה על ידי בופון. אקווילאני הקפיץ לחיבורים וקבע 0:1 לאיטלקים. קבאני איזן ל-1:1, סטפן אל שעראווי השיב את היתרון לאיטליה, לואיס סוארס קבע 2:2, ומוסלרה הדף נהדר את הבעיטה של מתיה דה שיליו. אלא שבופון עצר בקלילות את הפנדל של חברו ליובנטוס מרטין קאסרס ועמנואלה ג'יאקריני השיב את היתרון לאזורי עם בעיטה שטוחה לפינה הימנית, וגרגאנו, שהיה חייב לכבוש כדי להשאיר את נבחרתו בפינה, בעט שטוח ואפשר לבופון להציל פנדל שלישי, ולהעניק לנבחרתו את המקום השלישי. השוער הבלתי נגמר, שזכה ללא מעט ביקורות בימים האחרונים, סותם את המפה למספידיו, ובגדול.

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה עוצר פנדל. Robert Cianflone, GettyImages
אין כמוהו. בופון/GettyImages, Robert Cianflone
שחקן נבחרת אורגוואי אדינסון קבאני מול שחקן נבחרת איטליה דוידה אסטורי. GettyImages
צמד נהדר לא הספיק. קבאני/GettyImages
שחקן נבחרת איטליה ג'ורג'יו קייליני מול שחקן נבחרת אורגוואי לואיס סוארס. GettyImages
וגם אמוציות היה לנו היום. קייליני מול סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully