וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר: "אני רוצה להוכיח מה אני שווה"

28.6.2013 / 12:28

קשר הרכש של מכבי תל אביב הגיע חדור מוטיבציה למחנה האימונים: "עוד לא הראתי מספיק ממה שאני יכול, סוזה שיחק בתפקיד שלי ויוכל לשפר אותי. גם בבית"ר התמודדתי עם לא מעט שחקנים על מקום בהרכב"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב הגיעה הבוקר (שישי) לבית המלון בעיירה סאלפלדן שבאוסטריה, שם תקיים הקבוצה את מחנה האימון של טרום העונה. הצהובים שיצאו אמש בטיסה דרך מינכן והמשיכו באוטובוס לסאלפלדן, פגשו במלון את מנהל הקבוצה בני טבק, המנהל הלוגיסטי בועז רימון וכן את השף אבי דדוש שהגיעו למלון יממה קודם לכן.

החלוץ מונס דאבור ושני שחקני קבוצת הנוער, אושר אבו וגיא אביב, הצטרפו היום למחנה האימונים במלון גוט ברנדהולף בסאאלפלדן. הצהובים צפויים לקיים שלושה משחקי אימון במהלך המחנה, הראשון ביניהם ביום ראשון הקרוב נגד אינגלושטאט הגרמנית ולאחר מכן ביום רביעי מול קראסנודר הרוסית. ויקטוריה פלזן ביקשה לא לשחק את משחק האימון ב-6.7 בכדי להימנע ממשחק נגד יריבה פוטנציאלית בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, ובמקומה תפגוש האלופה הישראלית את אנרג'י קוטבוס מהליגה הגרמנית השנייה, באותו תאריך בשעה 15:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחילים לעבוד. איתן טיבי ומהראן ראדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר דן איינבינדר, שהגיע מעירוני קרית שמונה וחתם על חוזה לשלוש עונות, העניק ראיון ראשון לאתר הרשמי של המועדון ואמר בין השאר: "יש לי רצון גדול מאוד להצליח, אני מחכה להגיע לשלב העבודה הקשה עם נחישות לשמח את האוהדים במהלך העונה וכמובן גם בסיומה".

הקשר הצעיר סיפר על השתלשלות הדברים במהלך הפגרה: "הייתי בחופשה בחו"ל וקיבלתי טלפון שבו נאמר לי שמכבי עוקבים אחרי הרבה זמן ומעוניינים בי. ברגע הראשון זה החמיא לי מאוד ולקח לי כמה שניות לעכל. מהרגע שהונחה בפניי ההצעה על השולחן, כל מה שנותר הוא להסכים וכמובן לחכות גם להסכמה של איזי (שרצקי, ר"ב), מכיוון שהייתי חתום בקרית שמונה לעוד שנתיים. זה אתגר מאוד גדול בשבילי, זו קבוצה שהיא אלופת המדינה, קבוצה ברמה אירופית מכל הבחינות. אי אפשר היה להתעלם מהעבודה שנעשית במכבי, הקבוצה נראתה מצוין והתנהלה מצוין בעונה שעברה וזה בהחלט עשה חשק להגיע לכאן".


אייבינדר ישחק לראשונה בחייו תחת מאמן זר, כאשר לפאולו סוזה הפורטוגלי ולו יש אפילו מכנה משותף בהחלט מעניין: "לעבוד עם הצוות הזר מהווה אתגר נוסף, חוויה חדשה נוספת. מבחינת המאמן זה יהיה מעניין לעבוד איתו, במיוחד שהוא שיחק באותו תפקיד שלי והוא יוכל לעזור לי ולשפר אותי כשחקן. המטרה העיקרית שלי כרגע היא בעיקר להמשיך ולהתקדם. אני עדיין צעיר יחסית ויש לי עוד הרבה דברים לשפר. מהרגע שקיבלתי הזדמנות לשחק עבדתי מאוד קשה כך שאין מבחינתי מקום לפשרות. אני רוצה להוכיח מה אני שווה כי כדורגל הוא המקצוע שלי וזה מה שאני אוהב לעשות. עדיין לא הראיתי מספיק ממה שאני יכול ויודע. מעבר לכך השאיפה הכי גדולה שלי היא להגיע לנבחרת וכמובן לזכות בתארים, משהו שחוויתי רק באופן חלקי עם בית"ר ירושלים כשזכיתי בגביע בתקופה בה עליתי לבוגרים ועדיין לא שיחקתי הרבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גדלתי בבית"ר ירושלים על ערכים של מצוינות". דן איינבינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

איינבינדר יודע שהוא מגיע למקום שבו יש תחרות גדולה על מקום בהרכב: "במכבי היו ויהיו הרבה שחקנים טובים בכל עמדה ובקישור בפרט, אבל נולדתי לאתגרים שכאלה. גדלתי בבית"ר ירושלים על ערכים של מצוינות, שדיברו על רצון להיות למעלה כל הזמן, לזכות בתארים וגם לדעת להתמודד על ההרכב. היו לא מעט שחקנים, ישראלים וזרים איתם התמודדתי על מקום בהרכב וגם כאן צפויה תחרות טובה ומי שיוכיח את עצמו ישחק".

הקשר שגדל בבית"ר יודע מה כוחו של הקהל של מכבי תל אביב: "אני בטוח שהקהל ייתן לי ולקבוצה סיבה להתרגש לקראת העונה הבאה. לראות את בלומפילד מלא זה תמיד כיף, זו חוויה אדירה להרגיש את הקהל דוחף תמיד, שר ומעודד וזו גם אחת הסיבות שהגעתי". לסיום משאיר איינבינדר משימה קלה לאוהדי הקבוצה: "אני נותן לאוהדים אתגר למצוא שיר עם שם המשפחה שלי. זה בטח לא יהיה קל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחיתה רכה באוסטריה. ברק לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully