וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה במשא ומתן עם הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו

28.6.2013 / 14:04

המגן (27) ששימש אשתקד כקפטן אלקי לרנקה עשוי להצטרף. פערים גדולים עם מכבי ת"א לגבי ראלי, יורו לאמין נחת בארץ

בני יהודה תפתח את אימוני טרום העונה שלה ביום שלישי הקרוב, כאשר בשלב זה עושים ראשי הקבוצה מאמצים לחזק את סגל השחקנים. לוואלה! ספורט נודע כי הזהובים נמצאים במשא ומתן עם המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו, ששיחק בעונה שעברה באלקי לרנקה הקפריסאית ואף שימש כקפטן הקבוצה. פוסקו, 27, גדל בקבוצת בוקה ג'וניורס, משחק בעמדת המגן השמאלי ויכול לשחק גם כקשר באגף שמאל. בעונה שעברה שיתף הארגנטינאי פעולה עם צמד הישראלים ניסו קפילוטו ורועי בקל במדי הקבוצה הקפריסאית ונחשב לשחקן טוב ומנוסה, ובתום העונה סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
רוצה לסגור את מכסת הזרים שלו כמה שיותר מהר. קשטן/ברני ארדוב

לאחר עזיבתם של פדרו גלבאן שעבר לליגה המקסיקנית וננאד מרינקוביץ' שחתם בסרבט ז'נבה השוויצרית, יש כעת ארבעה זרים שנמצאים בסגל. השוער הניגרי דלה איינוגבה, הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, הקשר הסנגלי יורו לאמין, שהגיע משיראק הארמנית ונחת היום בישראל וכן החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שימשיך ככל הנראה עונה נוספת בקבוצה.

בתוך כך נמשך המשא ומתן עם מכבי תל אביב בנוגע לעסקת העברתו של המגן-קשר עוז ראלי. בשלב זה קיימים פערים כספיים די גדולים בין הצדדים ונראה כי העסקה מעט תקועה. המתווה עדין לא ברור בשלב זה ויש לציין שמכבי תל אביב צריכה להעביר לבני יהודה את עשרים האחוזים המגיעים לה ממכירת החלוץ אלירן עטר לריימס הצרפתית. ייתכן שבמסגרת העברתו של ראלי למכבי תל אביב, יעשה רפי דהן את הדרך ההפוכה לשכונת התקווה. דהן כבר שיחק בבני יהודה בעונה שעברה, אולם בשלב זה נציגיו אינם מרוצים מההצעה הכספית שקיבל והוא מחזיק בהצעות נוספות ממכבי פתח תקווה והפועל תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיזוק כבר כאן. לאמין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully