וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן על סף חתימה במכבי תל אביב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קשרה של פולהאם יגיע בהשאלה אחרי שחתם על חוזה באנגליה. ערך אימון בכורה עם טל בן חיים

ברני ארדוב

עומרי אלטמן ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט ביום שלישי. הקבוצה הודיעה כי היא נמצאת במשא ומתן מתקדם עם אלטמן, אך נודע שהעסקה סגורה והשחקן יהיה חלק מהסגל. השחקן אף ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים היום (חמישי) באוסטריה. אלטמן בן ה-19 חתם רשמית על חוזה לשנתיים נוספות במדי פולהאם האנגלית, והוא ישחק העונה כמושאל במכבי תל אביב. כבר היום ערך השחקן אימון בכורה עם הקבוצה, כאשר יחד איתו התאמן גם טל בן חיים, שעבר השבוע ללבוש צהוב.

כידוע, אלטמן גדל במכבי תל אביב ולפני שנתיים נרכש כרטיסו על ידי פולהאם, במדיה שיחק בקבוצות הנוער והמילואים. במועדון הלונדוני מחזיקים מאוד מהכישרון הצעיר, אבל מעדיפים שישתפשף ויצבור ניסיון בליגה הישראלית ולכן הם יסכימו להשאילו.

השחקן עשה התקדמות משמעותית בשנה האחרונה ואף זומן לסגל הנבחרת הצעירה של גיא לוזון והיה השחקן הצעיר בסגל ואחד הצעירים ביורו. הקשר רשם שבע הופעות במדי הנבחרת ואף שותף כמחליף במשחק האחרון נגד אנגליה והותיר רושם חיובי.

מכבי תל אביב תמריא היום למחנה אימון בן עשרה ימים באוסטריה שיהווה הכנה לצמד המפגשים מול גיורי ההונגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. במסגרת משחקי ההכנה, מכבי תל אביב תשחק נגד אינגלושטאט ביום ראשון הקרוב ולאחר מכן ביום רביעי היא תפגוש את קראסנודאר (שני המשחקים ישודרו בספורט2). בנוסף, תפגוש הקבוצה ב-6 ביולי את אלופת צ'כיה ויקטוריה פלזן במשחק שינעל את מחנה האימון.

מאימון הבוקר נעדר ברק יצחקי, שסובל מפציעה ברגלו. מונס דאבור, שחוזר בהדרגה לאימונים אחרי טורניר היורו, הסתפק באימון אישי בצידי המגרש. היה זה אגב האימון הראשון של הקבוצה לאחר עזיבתם של מאמן הכושר חואן טוריחו והאנליסט רובן מרטינס שעזבו אמש את ישראל.

לידיעה הראשונית על כך שמכבי תל אביב בודקת אפשרות לצרף את עומרי אלטמן

עומרי אלטמן שחקן מכבי תל אביב  עם טל בן חיים. ברני ארדוב
חוזר ללבוש צהוב. עומרי אלטמן עם טל בן חיים/ברני ארדוב
מונס דאבדור, ערן זהבי, דור מיכה, דן איינבינדר שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אווירה טובה באימון הבוקר. זהבי עם החברים/ברני ארדוב
משה לוגסי, טל בן חיים, גל אלברמן שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחנה אימון ארוך מצפה להם. לוגסי עם בן חיים ואלברמן/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתכוננים למוקדמות ליגת האלופות. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים החדשות באימון. טל בן חיים, הבוקר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully