וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה אזרנקה: "לא עשיתי שום דבר שזה מגיע לי"

ווימבלדון גועשת אחרי יום של פציעות ופרישות. בוריס בקר נגד הביקורות: "המצב של המגרש אותו דבר כבר 100 שנה"

תמונת היום

ג'ון איזנר, טניסאי אמריקאי. רויטרס
אחד משבעה פורשים. איזנר כואב/רויטרס

ציטוטי היום

יום כזה לא זוכרים בווימבלדון. לא פחות משבעה שחקנים פרשו היום (שלישי) בגלל פציעות וביניהם גם המדורגת שנייה אצל הנשים, ויקטוריה אזרנקה והמדורג שישי אצל הגברים, ג'ו ווילפריד צונגה. עוד בין הפצועים הפורשים: סטיב דרסי, מרין צ'יליץ', ראדק סטפאנק, ג'ון איזנר וירוסלבה שבדובה.

ככל שיום המשחקים השלישי התקדם, השחקנים המשיכו לנשור וכר הדשא הפך לסיפור הגדול ביותר. אזרנקה שנפצעה בסיבוב הראשון, לא הצליחה להתאושש והיום אפילו לא עלתה למשחק שלה נגד פלביה פנטה. הבלארוסית מתחה ביקורת מרומזת: "המגרש לא היה טוב באותו יום. היריבה שלי החליקה פעמיים, אני נפלתי ונפצעתי. לא עשיתי שום דבר רע שזה מגיע לי".

גם סטיב דארסי האומלל, ששלשום הדיח את רפאל נדאל בשלוש מערכות חלקות, סבל מכאבים חזקים בכתף ולא יכול היה לעלות למשחק שלו נגד לוקאש קובוט הפולני. כך נגמר לו בזריזות סיפור הסינדרלה הגדול של הימים הראשונים בטורניר הלונדוני. "לפרוש אחרי ניצחון כזה!? זה הדבר הכי קשה שנאלצתי לעשות בחיים שלי!!!", צייץ הבלגי.

ויקטוריה אזרנקה, טניסאית בלארוסית. AP
ביקורת מרומזת. אזרנקה עוברת טיפולים בסיבוב הראשון/AP

האלוף מ-1996, ריצ'רד קרייצ'ק, אמר היום לרדיו BBC: "הדשא הוא משטח חלקלק, בעיקר בתחילת הטורניר כשהוא עוד ירוק יותר. אני התקשיתי להתרגל למשטח הזה בהתחלה. הייתי צריך להתאמן בקראטה כדי ללמוד איך ליפול. יכול להיות שהשחקנים שכחו כמה הדשא חלק אחרי עונת החימר".

טים הנמן יצא להגנת הטורניר ואמר: "המשטחים הם באותו מצב בו הם היו תמיד. מוזר מאוד שכל הפציעות הללו קורות דווקא השנה. כמו כולם, גם אני שואל אין ישנן כל כך הרבה פציעות למרות שהמצב של המשטח מצוין".

גם האלוף לשעבר בוריס בקר לא התרגש: "הדשא תמיד יותר חלק בשני הסיבובים הראשונים. זה המצב כבר יותר מ-100 שנה. הרבה שחקנים יתחילו לחשוב עכשיו על סוג הנעליים המועדף עליהם כשהם משחקים על דשא. טבעי שבשלב הזה המשטח יהיה יותר חלק, אבל אני לא יודע למה ישנן כל כך הרבה פציעות".

הסיפורים והמספרים מאחורי ההדחה של רוג'ר פדרר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ווילפריד צונגה, טניסאי צרפתי. רויטרס
נפצע במערכה השנייה ונטש. צונגה/רויטרס

נתוני היום

* שבע הפרישות היום - כמה לא מפתיע - הן שיא ליום אחד בטורניר גרנד סלאם.

* בשלושה ימים בלבד בווימלבדון סופרים כבר 10 פרישות. לשבעת הפצועים היום אפשר להוסיף גם את גידו פייה שהורד על אלונקה במהלך המשחק שלו נגד ג'סי לוין ואת רומינה אופרנדי השוויצרית שפרשה במהלך ההתמודדות עם אליסון ריסק האמריקנית. פיליפ קולשרייבר משלים את הרשימה, אבל כאן אי אפשר להאשים את הדשא. הגרמני פשוט חלה בשפעת.

* ההפסד של מריה שראפובה למישל לרשר דה בריטו (131 בעולם) היה השלישי שלה בטורניר גרנד סלאם נגד טניסאית שמדורגת מחוץ לטופ 100.

* לא פחות מחמש טניסאיות שדורגו בעבר בראש הדירוג העולמי הודחו היום: מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה, אנה איבנוביץ', ילנה ינקוביץ' וקרולין ווז'ניאקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully