וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הקשה של מכבי ת"א: כשמיטש גולדהאר זועם ומעניש

26.6.2013 / 11:11

הכעס על אוסקר, העזיבה של מרטינס, הזגזוג של טוריחו, הפיצוץ הבלתי נמנע, ומיטש גולדהאר הזועם, שעשוי לדרוש מברייטון את סעיף היציאה של גרסיה. הקיץ הסוער של האלופה נמשך

ברני ארדוב

ימים יפים יותר: צפו באימון הפתיחה של מכבי תל אביב

קיץ בהחלט לא שקט עובר על האלופה מכבי תל אביב. זה התחיל עם עזיבתו של המאמן אוסקר גרסיה מיד בסיום העונה שעברה, המשיך עם הפסקת עבודתם של חלק מהצוות הרפואי, ואחר כך הגיעו גם הפיטורים של מנהל הקבוצה אבנר טוויטו. לכך יש לצרף כמובן את מכירתו של מלך השערים אלירן עטר לריימס הצרפתית ואת חוסר הוודאות לגבי וינסנט אניימה.

אוסקר גרסיה ימונה למאמן ברייטון האנגלית, ההכרזה תחכה

אוסקר גרסיה, מאמן הכושר חואן טוריחו נבארו, מכבי תל אביב. קובי אליהו
איפה ההמשכיות שהבטיחו? טוריחו/קובי אליהו

כעת, יממה אחת בלבד לפני יציאת הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה, נחתה על המועדון בשורה נוספת, עם הודעת עזיבתם של מאמן הכושר חואן טוריחו והאנליסט ועוזר המאמן מהעונה שעברה רובן מרטינס, שצפויים לעזוב עוד היום את ישראל, בכדי להצטרף לצוות המקצועי של אוסקר גרסיה שסיכם את תנאיו בברייטון מהליגה השנייה באנגליה. לוואלה! ספורט נודע, כי כעת, משסגר המאמן הספרדי את תנאיו בקבוצה האנגלית, עשוי הבעלים מיטש גולדהאר לעמוד על כך שברייטון תשלם את סעיף היציאה בחוזהו של גרסיה, שהיה חתום לעונה נוספת ועומד על 350 אלף יורו. במועדון מאוד לא אהבו את העובדה שגרסיה קרא לאנשי הצוות שלו להצטרף אליו, יממה לפני שהקבוצה ממריאה למחנה האימון באוסטריה, כאשר הוא גורם לכך שנפער כעת חלל בצוות המקצועי של הקבוצה.

עדיין לא ברור מי ימלא כעת את מקומם של טוריחו ומרטינס בצוות החדש של פאולו סוזה. שמו של ברונו אוליביירה הפורטוגלי, 35, שעבד עם המאמן פאולו סוזה בכל הקבוצות בהן אימן באנגליה, הוזכר כאופציה, והוא עשוי להצטרף אליו כעת גם לצוות בקרית שלום. במקרה הזה איגנסיו נאצ'ו טורנו יתפקד מעתה והלאה כראש מערך הכושר הגופני יחד עם יוסי זיגדון, שיעבוד עמו בצוות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
לא אהב את ההתנהלות. גולדהאר/ברני ארדוב

במכבי תל אביב ניסו ביממה האחרונה לשדר עסקים כרגיל, אולם למרות שלפחות כלפי חוץ יוצאים מקרית שלום קולות ג'נטלמניים של הבנה וכבוד לשני העוזבים, מתחת לפני שטח נשמעו גם קולות אחרים, בעיקר של אכזבה מהשניים שהחליטו לעזוב. יחד עם זאת, על פי התנהלות העניינים בשבוע מאז החלו אימוני הקבוצה, נראה כי עזיבתם של טוריחו ומרטינס, הייתה למעשה רק עניין של זמן. לטוריחו, שהיה בעונה שעברה אוטוריטה מוחלטת בכל תחום אימון הכושר הגופני, הנחיתו "על הראש" את איגנסיו נאצ'ו טורנו, שלפחות רשמית הוצג כעוזר המאמן של פאולו סוזה, אך עם הגעתו לא חשש להצהיר כי הוא מגיע לישראל כעוזר מאמן ומאמן כושר, כאשר עד כה שימש תמיד כמאמן כושר בכל מועדון בו עבד, וזה כולל ארבע עונות בקבוצת אספניול הספרדית.

עם הגעתו של נאצ'ו, היה ברור שהפיצוץ עם חואן הוא רק עניין של זמן, אם כי במכבי מכחישים בכל תוקף שהיו חילוקי דעות בין השניים. יחד עם זאת, טוריחו לא חשש להצהיר במהלך הקיץ כי הוא אוהב מאוד את ישראל וישמח להישאר בקרית שלום עונה נוספת, גם אחרי עזיבת של אוסקר גרסיה. טוריחו אף דחה את יציאתו לחופשת הקיץ ונשאר בישראל כדי להכין בפרטי פרטים את מחנה האימון באוסטריה, אליו תמריא הקבוצה ביום חמישי. עם זאת, הגעתו של נאצ'ו טרפה את הקלפים וברגע שהגיעה ההצעה מגרסיה שסיכם באנגליה, טוריחו לא היסס לרגע וביקש לעזוב.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חייב להרגיע את הרוחות, ומהר. סוזה/קובי אליהו

העזיבה של רובן מרטינס התקבלה בצורה הגיונית יותר בקרית שלום, שכן מרטינס הוא איש סודו של אוסקר ואחד האנשים הקרובים ביותר אליו ביותר. השניים עבדו יחד בברצלונה, ובקרית שלום הניחו שברגע שאוסקר ימצא קבוצה, זו תהיה שאלה של זמן עד שרובן יצטרף אליו לצוות, וכך אכן היה. על פי העדויות במועדון, התקשה מרטינס למצוא את עצמו בצוות החדש של פאולו סוזה, ולמרות שהקבוצה התאמנה עד כה במשך שבוע אחד בלבד, ניכר עליו שהוא מתקשה להשתלב בצוות החדש של הפורטוגלי. בעונה שעברה היה מרטינס אחת הדמויות הדומיננטיות על כר הדשא באימונים וגם השחקנים היו מחוברים אליו בצורה מושלמת. העונה זה כנראה לא עבד באותה צורה וגם מרטינס לא חשב פעמיים כשהגיעה ההצעה מראש החץ של השלישייה.

כעת בקבוצה יקוו להרגיע את העניינים מהר ככל שניתן, בתקווה שמחנה האימונים יגבש את השורות, לקראת המבחנים המוקדמים באירופה. עם זאת, אין ספק שכרגע האווירה במועדון מעט מתוחה ולחוצה, והדיבורים על דרך וחשיבה לטווח ארוך ספגו מכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully