וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שמעון אבוחצירא חתם לארבע שנים

חלוץ קרית שמונה הצטרף: "אני אוהד מכבי חיפה מגיל צעיר, זו הגשמת חלום". דניאל הייבר חתם לעונה אחת באפולון לימסול

ברני ארדוב

מכבי חיפה סוף כל סוף מצאה חלוץ. אחרי צירופם של רובן ראיוס ואלעד גבאי, הירוקים הודיעו היום (שני) על חתימתו לארבע שנים של שמעון אבוחצירא, שיצטרף מעירוני קרית שמונה ויחזק את החלק הקדמי. כזכור, אריק בנאדו הודיע על שחרורם של ויאם עמאשה ושלומי אזולאי, כשגם מעמדו של דינו אנדלובו לא ברור. כעת למכבי חיפה יש חלוץ נוסף, שיופיע יחד עם ראיוס וגבאי באימון הפתיחה הרשמי מחר בכפר גלים.

אבוחצירא אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "היום אני מגשים חלום. מגיל צעיר מאוד אני אוהד את מכבי חיפה וחלמתי להיות במועדון הזה. זהו יום מאושר עבורי. ממחר אני יוצא לדרך חדשה. כל כולי נתון להצלחת הקבוצה מתוך מטרה להגיע להישגים במועדון הזה שנחשב הכי גדול בארץ".

שמעון אבוחצירא יעקב שחר ועוזי מור. מכבי חיפה
יש עסקה. שמעון אבוחצירא עם עוזי מור ויעקב שחר/מכבי חיפה

אבוחצירא, 26, גדל במכבי נתניה ובגיל נערים עבר לבית"ר טוברוק. לאחר שהצטיין בנבחרת הנוער, נמכר להפועל פתח תקוה, איתה ירד ליגה ועלה שנה לאחר מכן. עונתו הרביעית והאחרונה, 2008/9, הייתה הטובה ביותר שלו אז כבש 14 שערי ליגה וסיים את העונה כמלך שערי הליגה יחד עם ברק יצחקי ואלירן עטר. בקיץ 2009 עזב ללאריסה היוונית לא לפני שעורר סערה, כשהמריא ליוון במהלך העונה וטען בפני ראשי המועדון שהוא הולך להשתטח על קברי צדיקים בצפת.

החלוץ לא רשם הצלחה ביוון ובעונה וחצי רשם רק 19 הופעות וכבש שלושה שערים. בינואר 2011 שב לארץ וחתם בעירוני קרית שמונה ועד תום העונה כבש שבעה שערי ליגה ב-13 משחקים. בעונת האליפות ההיסטורית של הקריה אבוחצירא הצטיין עם 13 כיבושים ואשתקד הוסיף 15 שערי ליגה. השנה רשם השחקן הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל הבוגרת ובמשחק האחרון מול הונדורס כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.

בגזרת העוזבים: דניאל הייבר, החלוץ הקנדי הצעירה ששיחק החל מחודש ינואר במכבי חיפה והבין מבנאדו כי הוא לא נמצא בתכניות, עבר לאפולון לימסול הקפריסאית, בשורותיה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הירוקים ויתרו למעשה על האופציה לרכוש את השחקן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי חיפה, דניאל הייבר. טל לוי
ממשיך לקפריסין. דניאל הייבר/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully