וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: שיבק ובירנבוים מועמדים לאמן

23.6.2013 / 20:53

שני המאמנים נמצאים על הכוונת להצטרף בעונה הקרובה. קבוצת אלון עדיין ממתינה לסגירת המכרז ולהכרזה עליה כמנצחת

בהפועל ירושלים עסוקים בעתיד המועדון ולמרות שעדיין לא קיבלו תשובה רשמית של האפוטרופוס לגבי הזוכה במכרז בנוגע לבעלות, על פי המידע שהגיע לקבוצתו של אורי אלון, כמו גם לגורמים בכירים בירושלים, ישנה הצעה אחת בלבד, זו של קבוצת אורי אלון, ארן טלם ואייל חומסקי, שזוכה במכרז. בכוונת השלושה להשקיע בין שלושה לארבעה מיליון שקל לשנה לתקופה של שלוש שנים.

אוהדי הפועל ירושלים מניפים שלט בו נכתב ברוך הבא אורי אלון. מגד גוזני
בכוונת השלושה להשקיע בין שלושה לארבעה מיליון שקל לשנה לתקופה של שלוש שנים. האוהדים ממתינים/מגד גוזני

למרות שטרם הוכרזו הבעלים לקבוצה, גורמים בהפועל ירושלים כבר החלו לפעול בגזרת המאמן. לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה העבירו מסרים לשני מאמנים על כך שהם מעוניינים בהם: מאמן הנבחרת הלאומית, אריק שיבק, והמאמן הוותיק אפי בירנבוים, שבינתיים מתקרב לבני הרצליה, אבל אין סיכום עימו.

כזכור, האפוטרופוס הכללי ונציגיו מנהלים משא ומתן מתקדם עם קבוצת אלון לאחר שהמכרז נסגר בשבוע שעבר. ביום ראשון נפתחה התיבה וקבוצתו של אלון היא היחידה שהגישה הצעה. עם זאת יוזכר כי נותר לראות מה תהיה תגובת עמותת הפועל ירושלים והאם דני קליין אכן יצליח לגייס משקיעים ולהשוות את הצעתו של אלון.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל אריק שיבק. אדריאן הרבשטיין
נערכו גישושים. אריק שיבק/אדריאן הרבשטיין

כזכור, לעמותת הפועל ירושלים בראשותו של דני קליין ישנה זכות סירוב ראשונה להשוות את ההצעה של קבוצתם של אלון וטלם. זכות הסירוב עומדת למשך 90 ימים, אולם קשה להאמין שחברי העמותה יסכימו להמתין עד לסיום התקופה מפני שאם ימתינו זמן רב כל כך, הקבוצה תשותק למעשה ולא תוכל לבצע הכנות לבניית הסגל לעונה הבאה.

חברי עמותה לא מעטים מתנגדים להמתין עד לסיום התקופה. "זה יהיה בלתי אפשרי לבנות קבוצה אם ימתינו את התקופה הזו. אף אחד לא רוצה לפגוע בהפועל ירושלים", הסביר אחד מחברי העמותה. בתוך כך, בהפועל ירושלים החליטו לממש את חוזהו של ג'וש דאנקן, הפורוורד שנתן עונה אישית מצוינת בבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully