וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו בראיון ב-2009: "אני אנטי מדרידיסטה"

ריאל מדריד נרגשת מצירופו של הקשר, אבל לפני 4 שנים הוא הצהיר: "אף פעם לא אהבתי אותם". וגם: מה הבטיח לו זידאן?

ריאל מדריד נרגשת לקראת צירופו של איסקו. אתמול (שבת) דווח בספרד כי הבלאנקוס ישלמו כ-30 מיליון יורו עבור הקשר המצוין של מלאגה, שכיכב ביורו 2013. איסקו הוליך אשתקד את מלאגה לרבע גמר ליגת האלופות, ובלה ליגה כבש תשעה שערים ובישל שבעה.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה איסקו. רויטרס
שמח או לא? איסקו/רויטרס

נאצ'ו מונראל, חברו לשעבר במלאגה וכיום מגן ארסנל, סבור שהעסקה סגורה. "אני מאמין שזה כבר חתום, ואני בטוח שהוא יצליח בברנבאו", אמר מונראל, "הוא שחקן נהדר, הוא יצליח בכל מקום שאליו יגיע. זה אולי יעלה קצת פחות, או יותר, אבל זה ייסגר, והוא יקבל הזדמנויות ויוכיח מה הוא שווה".

על פי ההערכות, ריאל מדריד תשלם כ-30 מיליון יורו עבור הקשר הנהדר, למרות שסכום השחרור שלו הוא כ-35 מיליון יורו. במדריד טוענים כי סכום ההעברה של הקשר עומד על כ-24 מיליון יורו ושלושה מיליון יורו נוספים יועברו לאנדלוסים בהמשך.

כידוע, איסקו היה מבוקש מאוד גם על ידי מנצ'סטר סיטי, שם אמור היה לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר מנואל פלגריני, אבל העדיף להגיע לברנבאו. ב"אס" דווח כי הקשר הצעיר, שנמצא כעת בחופשה באיביזה, העדיף לא לצאת להרפתקה בליגה האנגלית, אלא להישאר קרוב למשפחתו בספרד, והקשיב לעצתו של זינאדין זידאן, שהבטיח לו דקות משחק ואמון מצד הצוות המקצועי.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. AP
איבד אותו. פלגריני/AP

איסקו ישתף פעולה במדריד בין השאר עם חברו לנבחרת ספרד הצעירה אלברו מוראטה, עמו זכה באליפות אירופה לנבחרות צעירות שנערכה בישראל. "אני מכיר את היכולות שלו", אמר מוראטה, שהאיץ בחברו להצטרף אליו לברנבאו, "אני מכיר את יכולות הכדרור שלו, ההצלחה שלו לא מפתיעה אותי. כבר ניסיתי להפעיל עליו לחץ, אמרתי לו שהקבוצה שלי היא הטובה בעולם".

עם זאת, "ספורט" הקטלאני הזכיר ראיון שערך איסקו ב-2009, שבו הצהיר למגזין "Superdeporte" ש"תמיד הייתי אנטימדרידיסטה". איסקו אמר אז ש"אף אחד לא יודע לאן הוא יתגלגל, אבל זו קבוצה שאף פעם לא אהבתי. זה תמיד נראה לי מועדון יהיר, וגם השחקנים מתנהגים בצורה הזאת. בלי צניעות אף אחד לא יכול להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully