וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה חוזה ארוך טווח למוחמד כליבאת

23.6.2013 / 18:25

הקשר שמחזיק במספר הצעות ישקול ההצעה. הירוקים צפויים להיות מדורגים עד לשלב הבתים. בניון התאמן עם הקבוצה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

במכבי חיפה ממתינים להגרלה שתיערך מחר שתקבע את היריבה שלה לקראת הסיבוב השני בליגה האירופית, אולם מעיון בטבלת הניקוד שלה עולה כי צפוי לה יתרון גדול מאוד בשלבים המוקדמים. מתברר כי חיפה תהיה מדורגת בסיבוב הבא וגם בסיבוב השלישי, מה שמבטיח לה הגרלה "נוחה" יחסית לקבוצות שאינן מדורגות. בנוסף, מהדירוג שלה עולה כי ישנו סיכוי גבוה שתהיה מדורגת גם במשחקי הפלייאוף, שלב אחד לפני שלב הבתים, אם אכן תעפיל לשם. משחקי הסיבוב השני אליו העפילה הקבוצה אוטומטית ייפתחו ב-18 ביולי, כשהגומלין ייערך ב-25 ביולי.

אם חיפה תעפיל לשלב הבא, היא תשחק במסגרת השלב השלישי ב-1 באוגוסט, כשהגומלין ייערך שבוע אחרי. משחקי הפלייאוף ישוחקו החל מה-22 באוגוסט. שמות הקבוצות הבכירות ברשימה לקראת ההגרלה שתיערך מחר: אסטרה פלוישטי הרומנית, אולימפיה לובליאנה הסלובנית, פיאסט גילביצ'ה הפולנית, היברניאן וסנט גונסטון הסקוטיות וסטרומסגודפט הנורבגית. לפחות על הנייר, חיפה אמורה לעבור כל אחת מהנציגות הללו. חיפה תצא למחנה האימון באוסטריה ביום ראשון הקרוב והיא תפגוש במהלכו את דינמו קייב, טרק גרוז'ני ודואיסבורג.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגלה מחר מי תהיה היריבה שלו. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

במועדון הבהירו לאייל גולסה כי אם לא יחתום בבלגיה השבוע הוא ייצא למחנה. כידוע, קלאב ברוז' וסטנדרד ליאז' מעוניינות בשירותיו, כשהראשונה כבר גיבשה הצעה על השחקן.

המגן אוראל דגני שסיכם בהפועל תל אביב עשוי לעבור אליה בימים הקרובים. בין המגן למועדון נוצרה לאחרונה מתיחות לאחר שהשחקן דרש מחיפה להתגמש בתנאי השחרור שלו. בחיפה טענו כי המחיר בו נרכש, מיליון יורו, מצדיק התנהלות כלכלית אחראית לגבי העסקה. בין האדומים לירוקים חלה התקרבות מסוימת אך בכל מקרה דגני יצטרך להאריך את חוזהו אם יעבור משום שחיפה לא תאפשר לו להיות שחקן חופשי בעוד שנתיים.

הבלם דקל קינן שחוזר בסוף השבוע על ידי שפילד וונסדיי יהיה שחקן מכבי חיפה בשלוש השנים הקרובות, זאת לאחר שהאופציה למעברו לאנגליה פגה אתמול בחצות. קינן אמור להגיע עד יום שני למשרדו של הנשיא יעקב שחר כדי לחתום על חוזה. כזכור, הצדדים סיכמו בפגישה האחרונה כי אם עד יום ראשון השחקן לא יחתום באנגליה, טיוטת ההסכם בין הצדדים תהפוך לחוזה. גם שמעון אבוחצירא אמור לחתום השבוע, לאחר שהוסרו המכשולים בענייני מיסוי. היום נערכה פגישה בעניין מוחמד כליבאת, במהלכה הוצע לשחקן לחתום על חוזה ארוך טווח. כליבאת, שמחזיק בהצעות ממספר קבוצות בליגת העל, ישקול את ההצעה ותהיה עוד הפגישה.

יוסי בניון, שעדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה ושוהה בארץ, החל להתאמן הבוקר יחד עם שחקני מכבי חיפה על מנת לשמור על כושר. שחקנה של צ'לסי בעונה החולפת יחזור לאנגליה בסוף השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קפטן מכבי חיפה יניב קטן לצד קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון, באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב ביחד, שוב בירוק. יוסי בניון ויניב קטן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully