וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דקל קינן ימשיך במכבי חיפה

22.6.2013 / 22:33

לבלם, שחוזר על ידי שפילד, פגה האופציה לעבור לאנגליה. דגני צפוי לעבור בקרוב להפועל תל אביב, כליבאת זומן לפגישה

עכשיו זה רשמי: הבלם דקל קינן שחוזר בסוף השבוע על ידי שפילד וונסדיי יהיה שחקן מכבי חיפה בשלוש השנים הקרובות. מכבי חיפה הודיעה הערב כי הושג סיכום עם הבלם, וזאת לאור העובדה שהיום בחצות תפוג האופציה למעברו לקבוצה אחרת. קינן אמור להגיע עד יום שני למשרדו של הנשיא יעקב שחר כדי לחתום על חוזה. כזכור, הצדדים סיכמו בפגישה האחרונה כי אם עד יום ראשון השחקן לא יחתום באנגליה, טיוטת ההסכם בין הצדדים תהפוך לחוזה.

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נשאר ירוק. קינן/ברני ארדוב

המגן אוראל דגני צפוי לעבור בקרוב מאוד להפועל תל אביב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן סיכם את תנאיו אצל האדומים ביום חמישי ומחכה לשחרור מהירוקים. בין המגן למועדון נוצרה לאחרונה מתיחות לאחר שהשחקן דרש מחיפה להתגמש בתנאי השחרור שלו. בחיפה טענו כי המחיר בו נרכש, מיליון יורו, מצדיק התנהלות כלכלית אחראית לגבי העסקה. כך או כך, בין האדומים לירוקים חלה התקרבות מסוימת. בכל מקרה, דגני יצטרך להאריך את חוזהו אם יעבור משום שחיפה לא תאפשר לו להיות שחקן חופשי בעוד שנתיים.

שחקן נוסף שאמור לחתום בקרוב הוא החלוץ שמעון אבוחצירא שרוב המכשולים בדרך להחתמתו, שנובעים מענייני מיסוי, הוסרו. מחר אמורה להיערך פגישה בעניין מוחמד כליבאת, שיסרב לחתום על חוזה ארוך טווח אלא אם יוצע לו שדרוג משמעותי בשכרו. המאמן אריק בנאדו ממשיך לחפש מועמדים זרים לתפקיד החלוץ ואם זה יקרה דינו אנדלובו ישוחרר. כזכור, אנדריי פיליאבסקי כבר קיבל הודעה שהוא צפוי להישאר עונה נוספת.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
צפוי לחתום בקרוב. אבוחצירא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully