וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב ייפגש עם אבי נמני בנוגע לזגורי, גם קפילוטו מועמד

22.6.2013 / 13:38

הבעלים המיועד של בית"ר יפתח במשא ומתן עם הקשר שעשוי להחליף את אבי ריקן. בלם אלקי לרנקה עשוי להצטרף גם הוא

אלי טביב מאמין שביום שני תאשר הוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל את העברת הזכויות בבית"ר ירושלים מארקדי גאידמק אליו ואל עמותת האוהדים. במקביל, טביב כבר החל לעבוד וכבר מחר (ראשון) צפוי יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין, שימשיך בתפקיד לפחות עד תום תקופת הצינון, להיפגש עם המאמן אלי כהן שאימן את הפועל רמת גן בשנה האחרונה במטרה לסכם איתו לעונה הקרובה. על מועמדותו של כהן, פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן חוגג שער. קובי אליהו
זוכה לעדיפות על פני בוזגלו. ישראל זגורי/קובי אליהו

במקביל, כבר למהלך השבוע נקבעו פגישות עם מרבית השחקנים שסיימו חוזים במועדון כמו עמית בן שושן, קובי מויאל, מתן בראשי וחיים מגרלשווילי. בבית"ר מעוניינים להשאיר את כל הארבעה אך צופים משא ומתן לא פשוט ומעריכים כי הוא יימשך אל תוך תחילת האימונים של הקבוצה בתחילת חודש יולי.

מעבר לכך, טביב עצמו צפוי להיפגש השבוע עם אבי נמני בנוגע לישראל זגורי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בבית"ר רואים בזגורי כמחליפו של אבי ריקן בקישור הקדמי וטביב ירצה לסגור איתו כמה שיותר מהר. במידה והמשא ומתן עם זגורי לא יצלח, יפתח טביב במשא ומתן עם מאור בוזגלו. גם משא ומתן עם סטיבן כהן ודריו פרננדס צפוי להיפתח בקרוב.

ניסו קפילוטו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
אמור לקבל פנייה רשמית בימים הקרובים. ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

נכון להיום לבית"ר ירושלים אין בלם אחד חתום פרט לטל כחילה הצעיר. במועדון מקווים לסכם אם מתן בראשי אך רוצים לראות רוטציה חזקה של בלמים ובימים הקרובים צפויים לבדוק את אופציית החזרתו של אנדריי פילאבסקי למועדון. אם מכבי חיפה תערים קשיים, הקבוצה צפויה לפתוח במשא ומתן עם דינו שקבורץ הקרואטי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה. שחקן נוסף איתו יצרו קשר נציגי טביב הוא בלם אלקי לרנקה ניסו קפילוטו ופנייה רשמית אליו צפויה בימים הקרובים.

בנוגע לחוד ההתקפה, סטפן שצ'פוביץ' הוצע למועדון ואם אלי כהן יחתום בקבוצה ייתכן ויפתח איתו משא ומתן, שכן החלוץ שיחק אצל המאמן בעכו והפגין יכולת גבוהה. העלויות של השחקן מאוד גבוהות ובית"ר תצטרך להגיע להבנות עם פרטיזן בלגרד. מעבר לשצ'פוביץ', שם חם נוסף לחלוץ הוא של שלומי ארבייטמן שעשוי לחזור לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully