וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מו"מ מתקדם עם ז'רקו קוראץ'

21.6.2013 / 12:15

החלוץ בן ה-26, שיאן השערים של הליגה המונטנגרית, עשוי להצטרף. דנקוביץ' מחפש אופציות בסרביה, גד עמוס לא ימשיך

הפועל חיפה מנהלת משא ומתן מתקדם עם החלוץ המונטנגרי ז'רקו קוראץ', כך נודע היום (שישי) לוואלה! ספורט. השחקן בן ה-26, המשתייך לקבוצת זטה ממונטנגרו, הוא שיאן השערים ההיסטורי בליגה בארצו ויהווה חיזוק משמעותי להתקפה של האדומים, שנפרדו מוולדימיר גלושצ'ביץ'. שלומי בן עזרא, נציגו של השחקן, מסר בתגובה: "כשיהיה מה להודיע, נצא בהודעה מסודרת".

קוראץ' היה מלך השערים עם 16 כיבושים בעונת האליפות של זטה ב-2007 וגם ב-2012 עם 20 שערים בקדנציה השלישית בזטה, כשבתווך שיחק ללא הצלחה בוויבודינה הסרבית ובשריף טירספול המולדבית. גם העונה הוא היה מלך שערים (משותף עם אדמיר אדרוביץ') לאחר שכבש 15 שערים. ברזומה שלו הופעה בודדת בנבחרת מונטנגרו הצעירה.

שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה מול שחקן הפועל חיפה סטפן דנקוביץ'. ברני ארדוב
פרידה הדדית. סטפן דנקוביץ'/ברני ארדוב

קשר הפועל חיפה סטפן דנקוביץ' מעוניין להישאר במולדתו, ומנסה בימים האחרונים למצוא קבוצה בסרביה. בניגוד לשאר הזרים של הקבוצה מהעונה שעברה, לדנקוביץ' יש חוזה לעונה נוספת, אך בשלב זה שני הצדדים לא מעוניינים להמשיך בהתקשרות. אם הקשר לא ימצא קבוצה עד למועד סמוך לפתיחת העונה, הוא עשוי להגיע לישראל ולהצטרף לאימונים, אך השאיפה היא למצוא פתרון בשלב מוקדם יותר.

מי שלא ימשיך בוודאות הוא שוער המשנה גד עמוס. עמוס, שהחל את הקריירה במכבי חיפה, שימש בעונה שעברה כשוערה השני של היריבה העירונית, אך כעת התקבלה ההחלטה הסופית על עזיבתו, ומי שצפוי לשמש כשוער שני הוא ניב אנטמן ששיחק במחלקת הנוער של המועדון ובעונה שעברה שימש כשוער שלישי. אנטמן הוא בנו של מאמן השוערים של מכבי חיפה ונבחרת ישראל גיורא אנטמן.

במועדון ממשיכים להכין את התביעות הן כנגד מרקו פאישאו והן כנגד הפועל תל אביב. כזכור, בחיפה החליטו לפנות לאופ"א לגבי פאישאו שהחליט לחתום בשלאסק ורוצחאב הפולנית למרות שלטענת חיפה חתם על חוזה במועדון, וכן להגיש תביעה נגד הפועל תל אביב על מכירת חנן ממן לבוורן מהלך שלטענתם אינו חוקי.

(עדכון ראשון: 10:40)

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully