וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל מרשים את מילווקי: "ה-NBA זו המטרה שלי"

הישראלי הציג יכולת טובה במחנה של הבאקס. סקאוט הקבוצה: "הוא עשה עבודה טובה, נחליט אם נרצה שיגיע לליגת הקיץ"

גל מקל סיים הלילה (בין חמישי לשישי) את מיני מחנה האימונים של מילווקי באקס, בו ניסה להרשים את הסקאוטים של הקבוצה ולצבור ניסיון לקראת השתתפותו במשחקי ליגת הקיץ של ה-NBA בעוד כשלושה שבועות. באתר הרשמי של הבאקס פורסמה כתבת וידאו קצרה על מקל, בה נאמר שהגארד הישראלי נראה טוב במחנה האימונים.

מקל התבקש להגדיר את סגנון המשחק שלו ואמר: "אני רכז אמיתי, שמנסה לערב את כולם במשחק, לשפר את חבריי לקבוצה, ולעזור בכל האספקטים של המשחק כדי לנצח". על האופן בו הגיע למכללת וויצ'יטה סטייט אמר: "זה סיפור מצחיק. היו לי כמה הצעות מקולג'ים אחרים, אבל מאוד אהבתי את המקום, העיר ואת המאמן, והיו לי שנתיים נהדרות שם".

שחקן מכבי חיפה גל מקל. אדריאן הרבשטיין
"כמובן שזו המטרה שלי והחלום שלי". גל מקל/אדריאן הרבשטיין

לגבי השאיפה שלו להשתלב בליגה הטובה בעולם אמר מקל: "זה חלום שכל שחקן שמתחיל לשחקן כדורסל חולם עליו, לשחק בליגה הזו. בשבילי זו הפעם הראשונה שאני עובר את התהליך הזה של מחנה אימונים בקבוצת NBA וכמובן שזו המטרה שלי והחלום שלי".

בכתבה התראיין גם בילי מקיני, האחראי על סקאוטים של הבאקס, שאמר על מקל: "הוא עשה עבודה ממש טובה בלהריץ את הקבוצה ולדאוג שכולם יהיו מעורבים ושהכל יהיה מסודר. בשלושת הימים אחרונים היו לנו אימונים די טובים, ונשב עם הצוות המקצועי ונחליט מי מהחבר'ה נרצה שיבואו איתנו ללאס וגאס".

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully