וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה הודיעה לפיליאבסקי: סיכוי גבוה שתישאר במועדון

20.6.2013 / 10:14

נפלה עסקת העברתו לאוקראינה. אחרי ששפילד גיששה, קינן דחה הצעה מפולין. אימון בכורה לראיוס, מכירת המנויים החלה

מכבי חיפה הודיעה אתמול (רביעי) לנציגיו של הבלם אנדריי פיליאבסקי כי ייתכן מאוד שהשחקן יישאר עונה נוספת במועדון. ההודעה מגיעה על רקע פיצוץ העברת השחקן לקבוצה מצמרת ליגת המשנה באוקראינה, עסקה שעד לפני מספר ימים היה נדמה שתבשיל לכדי חתימה. גורם בכיר במועדון אישר: "התכנית היא להשאיר בסגל ארבעה בלמים, כולל קינן ופלאח, אם יהיה כשיר". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון יזמנו את דינו אנדלובו לשיחה בה יתבקש לעבור בדיקה, ואם יתברר שלא יחזור לפני חודש ספטמבר הוא יעזוב. כעת עלתה אפשרות נוספת: אם אריק בנאדו ימצא חלוץ זר, הוא יגיע במקום אנדלובו ללא קשר לתוצאות הבדיקה. גורם בחיפה הבהיר הבוקר כי הצעה אחרת על פיליאבסקי עשויה לשנות את התוכניות בהתאם.

שחקן מכבי חיפה אנדרי פיליאבסקי. אדריאן הרבשטיין
הצעה אחרת עשויה לשנות את התוכניות. פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

שמעון אבוחצירא ייפגש היום פעם נוספת עם ראשי מכבי חיפה, זאת על מנת לסגור פערים קטנים מאוד שנותרו לאחר השיחות אתמול. שני הצדדים טענו אתמול כי העסקה תיחתם היום, אבל בחיפה עדיין לא מברכים על המוגמר. על פי ההערכות, אבוחצירא יחתום היום על חוזה לשלוש עונות עם אופציה לעונה רביעית. "אבוחצירא יחתום בקרוב מאוד, הפערים מינוריים", אישר גורם בחיפה.

אחרי ששפילד וונסדי גיששה בעניינו, ודקל קינן הבהיר לנשיא יעקב שחר שהסיכוי שיחתום באנגליה נמוך, מתברר כי הבלם דחה השבוע הצעה לחתום בקבוצה בפולין. ההחלטה לדחות את ההצעה התקבלה לאחר שקינן הודיע לסוכניו שיעדיף את מכבי חיפה על פני כל הצעה אחרת, מלבד הצעה אטרקטיבית מהליגה האנגלית. שפילד וונסדי סיימה בעונה החולפת במקום ה-18 בליגת המשנה.

בינתיים, הקשר רובן ראיוס ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו בקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלה על מדים. ראיוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

המועדון החל למכור מנויים. צ'יזיק: "הסגל כמעט גמור"

בנושא אחר: חיפה הודיעה הבוקר כי החלה מכירת המנויים לעונה הקרובה. המנכ"ל איתמר צ'יזיק התייחס לבניית האיצטדיון החדש אליו תעבור הקבוצה העונה: "העבודות מתקדמות, אמנם לא בסדר הגודל והמהירות שאנחנו מצפים אך יש התקדמות. למרות שיש עוד הרבה דברים להשלים האצטדיון נראה פנטסטי. כרגע קשה לתת תאריך מדויק, אנחנו מקווים שהאצטדיון יחנך לקראת סוף השנה האזרחית הקרובה ואנחנו נוכל לעבור אליו באותה התקופה".

כיצד יבוצע המעבר לאיצטדיון החדש? צ'יזיק הסביר: "כל אדם שרכש מנוי בעונה שעברה ובעונה הנוכחית יחזיק בזכות ראשונים למנוי באצטדיון החדש. בהתאם להתחייבות המועדון בשנה שעברה, כל אוהד שרכש מנוי בעונה החולפת יהיה זכאי גם הוא לעדיפות ברכישת מנוי לאצטדיון החדש. אוהד שהצטרף השנה למשפחת המנויים של מכבי חיפה יהיה אחרון ברשימת העדיפויות. כמות המנויים באצטדיון החדש תהיה מספקת ולא צפויות להיות בעיות לאף אחד מאוהדינו לרכוש מנוי למקום בו הוא חפץ".

לגבי הסגל לעונה הקרובה אמר צ'יזיק: "הסגל שלנו כמעט גמור. אנחנו ממתינים להתפתחות בנוגע לחלוץ נוסף לקבוצה וישנה אפשרות שיצטרף לקבוצה שחקן ישראלי נוסף". צ'יזיק הוסיף: "כל אוהד שירכוש מנוי יקבל כרטיס כניסה חינם למשחק הבית הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחילים להתחמם. אימון מכבי חיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully