וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ' מונה למנהל מכבי תל אביב: "כבוד עבורי"

16.6.2013 / 18:31

כוכב העבר יחליף את שלף בתפקיד מנהל הקבוצה, וישמש גם כמאמן הגבוהים: "מחכה כבר לבוא לתל אביב ולהתחיל לעבוד"

שלושה ימים לאחר שפוטר גור שלף מתפקידו כמנהל מכבי תל אביב, במטרה לפנות מקום לשחקן העבר של הצהובים, ניקולה וויצ'יץ', הודיע הערב (ראשון) הקרואטי באופן רשמי כי הוא מקבל את הצעתה של מכבי תל אביב. מהמועדון אף נמסר כי וויצ'יץ' התקשר היום לשלף וקיבל את ברכתו לתפקיד. בנוסף לתפקידו כמנהל, וויצ'יץ' ישמש כמאמן הגבוהים של הצהובים בעונה הבאה.

ניקולה וויצ'יץ' שחקן עבר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו זה רשמי: הוא חוזר להיכל. וויצ'יץ'/ברני ארדוב

וויצ'יץ' שמר על קשר הדוק עם ראשי המועדון ואף נפגש עם דני פדרמן בחודשים האחרונים. בהנהלה מעריכים מאוד את אופיו של הקרואטי, שעשוי להודיע בקרוב על פרישה לאחר ששימש בעונה החולפת כשחקן וג'נרל מנג'ר בו זמנית במועדון נעוריו ספליט. לאחר מינויו אמר: "אני נרגש מאוד, זהו כבוד גדול עבורי לשוב למועדון ענק כמו מכבי תל אביב. אני מרגיש מבורך, ומחכה כבר לבוא לתל אביב ולהתחיל לעבוד".

וויצ'יץ', אחד מכוכבי העשור הקודם במכבי תל אביב, החל את הקריירה שלו בספליט וב-2001 עבר אל מכבי תל אביב. לאחר שנת מעבר לוילרבאן הצרפתית איתה זכה באליפות, הוא שב לצהובים ושיחק שם עד 2008. בין השאר זכה הסנטר עם מכבי תל אביב בשני גביעי יורוליג ב-2003/4 וב-2004/5, חמש אליפויות וארבעה גביעים.

ב-2008, לאחר הפסד האליפות להפועל חולון, שוחרר וויצ'יץ' ממכבי תל אביב. מיד אליהו המשיך השחקן לאולימפיאקוס ובהמשך חתם באפס פילזן. בקיץ 2011 חתם הקרואטי בקבוצת נעוריו ק.ק ספליטו כשחקן וכמנהל מקצועי, ושם גם בילה את העונה האחרונה.

גור שלף מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוחח עם המחליף שלו ונתן את ברכתו. שלף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully