וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת את מעמדו של דיוויד בלאט

13.6.2013 / 22:57

אובדן האליפות עשוי לעלות למאמן במשרתו. בלאט: "אני מתכוון להמשיך לעבוד פה". הצביעו: האם בלאט צריך להיות מפוטר?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אובדן האליפות של מכבי תל אביב הערב (חמישי) עשוי לגרום לפרידה של הקבוצה מהמאמן דיוויד בלאט. כידוע, בין המאמן לבין חלק מהבכירים במועדון שוררים יחסים קרים ואפילו לא טובים. לוואלה! ספורט נודע שהנהלת הקבוצה המתינה לשעת כושר שתקל עליה לקבל החלטה על פרידה מבלאט וייתכן מאוד שזו הגיעה כעת. כזכור, צביקה שרף ופיני גרשון סיימו את דרכם כמאמני הקבוצה בעבר אחרי שהם איבדו את תארי האליפות. במועדון טוענים כי במידה והמאמן אכן יפוטר, זה לא יהיה בעקבות משחק בודד, אלא בעקבות מספר אירועים שקרו לאורך העונה.

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. אדריאן הרבשטיין
המשחק הזה לא יהיה מה שיגרום לפיטוריו. בלאט/אדריאן הרבשטיין

בקומת ההנהלה קיימת אכזבה קשה מהעונה החולפת, במסגרתה הצהובים לא הצליחו לאיים על הפיינל פור של היורוליג ולבסוף גם הפסידו את האליפות בישראל. מכבי תל אביב אמנם זכתה בגביע המדינה, אך במועדון בו התרגלו להרבה יותר, מדובר בעונה מאוד מאכזבת. בהנהלה תולים אחריות גדולה בבלאט וכעת שוקלים להיפרד ממנו.

בלאט התייחס לעתידו בקצרה אחרי המשחק הערב ואמר: "אני חתום פה ואני מתכוון להמשיך לעבוד פה. אני לא זה שמחליט כמובן, אבל אני חושב שעשינו עונה טובה. נכון שזה כואב, וקשה ורציני, אבל אני לא מוותר".

על היריבים שלו אמר המאמן: "מברוק לבראד גרינברג, פול סטול ומכבי חיפה, הם היו הקבוצה היותר טובה והגיע להם לנצח את המשחק הזה. במקרה זה משחק על אליפות עם כל המשתמע על כך. אני לא אתייחס להוגנות היום, זה לא הוגן מבחינתי. החוקים היו ידועים מראש, הם היו שווים לכולם, וזו השיטה. לא נותר לי להגיד שום דבר בנושא הזה.

על המשחק עצמו אמר בלאט: "היו דברים שפחדתי מהם לפני המשחק, אחד מהם היה העובדה שישבנו 10 ימים בחוץ מבלי לשחק משחק. בעבר אם היה מצב כזה, היינו משחקים בחו"ל אבל בגלל האיחור של האליפות השנה לא יכולנו כי לא נשאר עם מי לשחק. זה פגע בנו קשות, מבלי להוריד מהערך של הניצחון של חיפה. בחצי השני לא היינו על המגרש, זה יותר קשור לדרך שיכולנו להתכונן בה למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יו"ר מכבי תל אביב בכדורסל, שמעון מזרחי. ברני ארדוב
הפנים שלו אומרות הכל. מזרחי/ברני ארדוב

האם מכבי תל אביב ודיוויד בלאט צריכים להיפרד?

כן
35%
לא
65%
הסקר הסתיים
10021 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully