וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "התקשורת עשתה לנו מסע הכפשה נבזי"

11.6.2013 / 21:07

מאמן הצעירה חגג בצורה קרבית: "כמה שילכלכו, אהיה חזק יותר. הנבחרת החלשה של לוזון עברה את רוסיה ואנגליה. אם זה יקרה בדוקים, תתקשרו אלי"

גיא לוזון מסכם את הופעת הנבחרת הצעירה ביורו 2013/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל השיבה לעצמה לא מעט מהכבוד האבוד הערב (שלישי), כשסיימה את טורניר יורו 2013 עם ניצחון גדול של 0:1 על נבחרתה הצעירה של אנגליה. אז נכון, האנגלים של סטיוארט פירס אכזבו מאוד במהלך אליפות אירופה עם שני הפסדים, ונכון, ישראל לא עלתה לחצי הגמר, אבל בסופו של דבר, גיא לוזון ושחקניו מסיימים את הבית המוקדם עם ארבע נקודות - יותר ממה שלא מעט אנשים היו יכולים לצפות לפני שבועיים. כעת אולי ידובר על שער השוויון הדרמטי שספגה ישראל בתוספת הזמן מול נורבגיה, על התבוסה הקשה מול איטליה, אולם סוף סוף, אחרי לא מעט זמן, מגיע לחבורה הזו לשמוח קצת.

משחקי יורו 2013 משודרים בספורט1 וספורט2

שחקני הנבחרת הצעירה מניפים את גיא לוזון באוויר. רויטרס
התפרצות רגשות מטורפת. שחקני הצעירה מניפים באוויר את גיא לוזון/רויטרס

גיא לוזון: "כמה שילכלכו עלי יותר, כך אהיה יותר חזק"

"אין כמו לנצח את אנגליה במשחק רשמי אחרי כל ההספדים שעשו לי בתקשורת", אמר גיא לוזון בתום המשחק. "כמה שילכלכו עליי וינסה לקנטר אותי, ככה אני אהיה יותר חזק. אני נהנה מזה, זה נותן לי מוטיבציה. לא הבנתי את העליהום שהתנהל ברחוב. נבחרת ישראל עם גיא לוזון החלשה עברה את אנגליה ועברה את רוסיה. אם זה יקרה עוד פעם בדוקים, תתקשרו אליי. ותתקשרו לנכדים שלי, כי זה לא יקרה. ארבע נקודות, ניצחון, תיקו והפסד לאיטליה, באמת שאני חוצפן שהפסדתי לנבחרת כמו איטליה, בושה וחרפה, אני מתנצל, זה לא יקרה יותר".

"אני מאמין גדול בשחקנים האלה, מי שלא האמין בהם זה אתם בתקשורת, במסע ההכפשה הנבזי שלכם", הוסיף לוזון. "אני עצוב עד דמעות לעזוב את השחקנים שלי, את המדינה, את הנבחרת".

כשנשאל מדוע רץ לקהל לאחר השער, אמר: "רצתי לקהל הירושלמי. אני אוהב אותם, אני מת עליהם, האווירה שהם נותנים, החום, האמת שהם מקרינים. אני פשוט מאוהב בירושלים ואם לא הייתי מאמן בבלגיה הייתי שמח לאמן את בית"ר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גיא לוזון מאמן ישראל הצעירה חוגג. ברני ארדוב
חוגג ומשתולל. לוזון/ברני ארדוב
שחקני נבחרת ישראל הצעירה אופיר קריאף ניר ביטון חוגגים, יורו 2013. ברני ארדוב
סוף סוף סיבה למסיבה. ביטון וקריאף/ברני ארדוב

אופיר קריאף: "טורניר ענק, אנחנו לא פחות טובים"

כובש השער היחיד במשחק, אופיר קריאף, אחד המצטיינים של הנבחרת לכל אורך הטורניר, המשיך בסיום את הקו של מאמנו: "זה לא מציל שום כבוד, אנחנו נבחרת טובה והראנו את זה מול איטליה עד האדום וגם מול נוברגיה. עשינו ארבע נקודות בטורניר ענק, הוכנחו שאנחנו נבחרת ראויה וסיימנו עם ניצחון. אני קצת מבואס כי יש פה הרבה כישרון בנבחרת, והיה מאכזב כל הביקורת מהתקשורת. לשחק ב-10 שחקנים מול איטליה זה קשה. אנחנו לא פחות טובים, סיימנו לפני נבחרות מטורפות כמו גרמניה, רוסיה והאנגלים. אני שמח שהראנו שאנחנו כן מסוגלים". על השער שכבש אמר קריאף: "זה מאוד מרגש, במיוחד לכבוש באיצטדיון שלי מול הקהל שלי, אבל זה בזכות כל החבר'ה".

ניר ביטון התייחס לתחושות שהיו לו ולחבריו אחרי איטליה: "היינו מדוכאים מהתוצאה ולא מהדרך. אני חושב ששיחקנו שם 40 דקות ראשונות טוב, כמו ששיחקנו היום. ידענו שאנחנו צריכים להיראות יותר טוב, ידענו שאם כל אחד ייתן מעצמו 200 אחוז נעשה תוצאה טובה גם מול אנגליה. צריך לכבד את מה שעשינו בטורניר הזה. עשינו 4 נקודות מול נבחרות מצוינות, גם מול נורבגיה שהיא נבחרת חזקה מאוד". על השמועות כי ביטון מחוזר על ידי קבוצות אירופאיות אמר השחקן: "מאוד מחמיא לי שקבוצות מתעניינות בי, אבל יש עוד הרבה זמן עד תחילת העונה ונעשה את הדבר הכי טוב לקריירה שלי".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל ווילפריד זאהה מול שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל ניר ביטון. ברני ארדוב
בקרב בין ניר ביטון ו-ווילפריד זאהה, ידו של קשר אשדוד היתה על העליונה/ברני ארדוב

סינטאיהו סלליך, שפתח לראשונה בהרכב, אמר: "שמח שלקחתי חלק יותר גדול, שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות ושסיימנו את הטורניר בטעם מאוד מתוק. לשמוע את הביקורות לא היה קל, אבל עשינו ארבע נקודות באליפות אירופה, וזה לא משהו שמובן מאליו. אנשים אולי חשבו שאנחנו מהדרג הראשון, אבל אנחנו לא כאלה. אנחנו ידענו מה אנחנו יכולים לעשות, לאורך כל ההכנות שלנו הצגנו משחקים מצוינים. עם קצת מזל היינו יכולים לנצח את נורבגיה ולעלות מהבית. יש קצת תחושת פספוס, אבל באופן כללי אנחנו מאוד מרוצים ויוצאים מפה עם ראש מורם".

ישראל זגורי סיכם: "הרגשה מדהימה אחרי הביקורות שחטפנו. אין הרגשה כזאת, יש פה חבורה של גברים. אני לא חושב שגיא כועס, כל מי שמכיר אותו יודע שהוא בשיגעון תמיד. זכותם של אנשים להעביר ביקורת, אבל היום הראנו שאנחנו לא מתייחסים לזה. אני מקווה מאוד שהטורניר יעזור לי, זה טורניר גדול, אבל את זה נראה בימים הקרובים".

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון, יורו 2013. ברני ארדוב
חגג כאילו אין מחר. גיא לוזון/ברני ארדוב

יוסי בניון: "מי שמדבר על כישלון לא מבין כדורגל"

יוסי בניון צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "כל הכבוד לנבחרת הצעירה על הניצחון המרשים על אנגליה, לקחת ארבע נקודות בבית כזה זו הצלחה! מי שמדבר על כישלון לא מבין כדורגל. שמח בשביל גיא לוזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully