וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דדי בן דיין חתם לעונה אחת

3.6.2013 / 20:47

בעקבות הסחבת עם שטרית, בקבוצה צירפו את המגן בן ה-34: "יעזור לנו". איציק כהן מתקרב לקבוצה, עוסמאן יתבקש לקצץ

רכש ראשון לבני סכנין. המגן השמאלי הוותיק דדי בן דיין חתם לעונה אחת ויצטרף לסגל של מרקו בלבול. בסכנין חיפשו מגן שמאלי לאחר שאדיר טובול סיים את תקופת ההשאלה וחזר לאשדוד. בקבוצה בחנו בימים האחרונים גם את המועמדות של אורי שטרית שמחזיק בחוזה עם מכבי נתניה, אך המגעים לא התקדמו לכיוון החיובי ובסכנין החליטו שלא לחכות. בן דיין הגיע בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בהפועל עכו. בהודעה רשמית מטעם המועדון נמסר: "בן דיין הצטרף לשירותינו ואנחנו מאמינים שהוא יעזור לקבוצה. אנחנו מקדמים אותו בברכה".

בן דיין, 34, מצטרף לתחנה שמינית בכדורגל הישראלי ועשירית בקריירה. הוא גדל במכבי תל אביב ועבר בהפועל פתח תקוה, הפועל כפר סבא, הפועל באר שבע, מכבי נתניה, הפועל תל אביב ועכו וכן בקולורדו ראפידס מה-MLS ובאומוניה ניקוסיה הקפריסאית. ברזומה שלו זכייה בשלוש אליפויות ושני גביעי מדינה. אשתקד רשם 26 הופעות ליגה במדי עכו וכבש שער אחד.

שחקן הפועל עכו, דדי בן דיין. ברני ארדוב
תחנה שמינית בליגת העל. בן דיין/ברני ארדוב

לאחר ההחלטה שלא לממש את האופציה על פיטר אמבמבה, בסכנין מחפשים בלם מנוסה כאשר איציק כהן הוא המועמד המוביל ועל פי גורמים במועדון, עשוי להצטרף השבוע. גם השמות של מור שושן מהפועל תל אביב וגל מאיו, שהושאל מהאדומים להפועל ראשון לציון, הוזכרו כאופציות כאשר בכל מקרה המאמן בלבול לא יוותר על החתמת בלם זר. לגבי המגן עלי עוסמאן, בסכנין צריכים לסגור את השאלתו ממכבי חיפה וכן יבקשו מהשחקן לקצץ בשכרו שעמד על 120 אלף דולר לעונה. הקשר מוחמד גדיר סיכם את תנאיו וצפוי להצטרף גם הוא כשייסגרו תנאי ההשאלה ממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully