וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "גארת' בייל נולד לשחק בריאל מדריד"

נשיא ריאל מדריד מתכונן לעוד קיץ סוער, ומסמן מטרות: "לא נמכור את רונאלדו גם במיליארד יורו. לא פנינו לאנצ'לוטי"

גארת' בייל שחקן וויילס מול סקוטלנד. Alex Livesey, GettyImages
בדרך לסנטיאגו ברנבאו? בייל/GettyImages, Alex Livesey

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס מתכונן לעוד קיץ סוער, כמו כל פגרה במועדון הפאר הספרדי. ריאל טרם מינתה מאמן אחרי עזיבתו של ז'וזה מוריניו, בינתיים לא הצליחה להשיג את הכוכב הגדול שניסתה לרכוש (ניימאר שהעדיף את ברצלונה), הביעה התעניינות בגארת' בייל ובלואיס סוארס, וכרגיל מלאת ציפיות. הנשיא פלורנטינו פרס התראיין בארצו וסיפר: "לא אמכור את כריסטיאנו רונאלדו גם במיליארד יורו. אני רוצה שהוא יהיה בריאל מדריד עד סוף הקריירה שלו".

"אעשה הכול כדי לחדש את החוזה שלו", הבטיח הנשיא. "יש לו עוד שנתיים לחוזה, הוא השחקן הכי טוב בעולם והוא משדרג את הקבוצה, גם ככוכב וגם כמנהיג. אנחנו לא מועדון שמוכר שחקנים. הוא ווינר והוא רוצה לזכות בכמה שיותר תארים ובכמה שיותר כדורי זהב. ריאל מדריד זה המקום בשבילו לעשות זאת".

על מוריניו אמר פרס: "אתן לו ציון של +B, זה נגמר קצת בעצבים בגלל התוצאות. כשהזמן יעבור אנחנו נבין שהעבודה שלו היתה בסך הכול חיובית מאוד. אנשים הם אנשים, הוא חי עם כל כך הרבה תשוקה ולפעמים דברים קורים. התפקיד שלי הוא לפתור בעיות".

על המאמן הבא: "קרלו אנצ'לוטי לא יכול להגיד שיש לו הצעה מריאל מדריד כי אין לו. האם אנחנו רוצים את פרגוסון? הלוואי, אבל עם כל האהבה, הוא זכה רק בשני תארים אירופים ב-26 שנים".

כשנשאל על רכש פוטנציאלי, הראה פרס באיזה שחקן הוא חושק יותר מכל. "גארת' בייל נולד לשחק בריאל מדריד". ואז המשיך: "לואיס סוארס הוא שחקן נהדר ואני בטוח שכל העולם רוצה אותו".

העברות בעולם, 30.5: לאן יילך פלגריני?

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"רוצה שהוא יסיים את הקריירה בריאל מדריד". רונאלדו/GettyImages
פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
"אתן למוריניו ציון של +B, זה נגמר קצת בעצבים בגלל התוצאות". פרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully