וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבלי לפגוע בזלאטן, פלקאו הוא ענק"

התקשורת הצרפתית חוגגת את הרכש המדהים של מונאקו, רק די מקו תקף: "השחקן הצרפתי נפגע". גם ריקרדו קרבאליו חתם

השתלטותה של מונאקו על שוק ההעברות מסעירה את אירופה. אחרי רכישתם של ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס מפורטו תמורת 70 מיליון יורו, דימיטרי ריבולבלב הוציא עוד 60 מיליון יורו (עלות הקבוצה כולה בליגת המשנה העונה) והנחית שם גדול עוד יותר - רדאמל פלקאו. החלוץ הקולומביאני כבר עבר בדיקות רפואיות וישתכר כ-10 מיליון יורו לעונה במשך חמש שנים, אם כי לחוזהו יוכנס סעיף שיאפשר לו להשתחרר בעונה הראשונה. בשורה התחתונה: הוא עוזב את אתלטיקו מדריד, קבוצת צמרת בספרד שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, לטובת העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה. רק בגלל הכסף.

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הקרב בינו לבין זלאטן מבטיח לספק ניצוצות. רדאמל פלקאו/רויטרס

למרות זאת, בספרד קיבלו את העסקה בשלווה מאחר שהיו מודעים לקיום המגעים בשבועיים האחרונים. גם אוהדי אתלטיקו כבר נפרדו מהשחקן במשחק הביתי מול מאיורקה.

חאמס רודריגס, שכמובן משתף פעולה בהצלחה מרובה עם פלקאו בנבחרת קולומביה ושיחק איתו בפורטו, כבר לא יכול לחכות לאיחוד. "עכשיו שוב נהיה ביחד וזה יהיה טוב", אמר הקשר בראיון לעיתון הקולומביאני 'אל טיימפו'. "אני גאה לשחק עם חבר טוב ומשוכנע שנשיג דברים גדולים יחד. במונאקו בונים משהו חדש ומיוחד. אנחנו רוצים להשיג תארים".

בצרפת, העיתונאי ונסן דולוק כבר ערך ב'ל'אקיפ' השוואה בין הכוכב הגדול של הליגה, זלאטן איברהימוביץ', לכוכב החדש שמגיע ואמור להתחרות איתו על תואר מלך השערים ואולי גם על האליפות. "פלקאו הוא ענק", הסביר דולוק. "איך נגיד את זה בלי לפגוע בהוד מלכותו זלאטן? זאת בדיוק הבעיה. אי אפשר לא לפגוע. פלקאו צעיר וכנראה חזק יותר מאיברהימוביץ'".

רדמאל פלקאו, שחקן נבחרת קולומביה, חוגג שער מול צ'ילה. רויטרס
גאה לשתף פעולה עם החבר הטוב. חאמס רודריגס, מאחור, עם רדאמל פלקאו בנבחרת/רויטרס

התקשורת הצרפתית טוענת כי ריבולובלב תכנן לצרף בעיקר שחקנים צרפתים, אבל העובדה שמנהלת הליגה ויתר המועדונים יצאו נגדו גרמה לו לשנות את הכיוון. אריק די מקו, אלוף צרפת עם מונאקו ב-1996 ופרשן רדיו מונטה קרלו בהווה, תקף: "באיזו שפה ידברו באימון? אנגלית? פורטוגזית? הבעיה כאן היא שהגיעו משקיעים זרים שלא מקיימים קשר עם הכדורגל הצרפתי ונשיאי המועדונים האחרים. השחקן הצרפתי נפגע".

כמו כן, התקשורת ממשיכה לדווח על עוד ועוד שחקנים המועמדים לחזק את הפרויקט המושקע של הקבוצה מהנסיכות, בעיקר כאלה המיוצגים על ידי הסוכן הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדס שהפך ליקיר מונאקו. מלבד נאני, ויקטור ואלדס ופאביו קואנטראו המועמדים, ריקרדו קרבאליו כבר חתם לעונה אחת. הבלם הפורטוגלי בן ה-35 מגיע מריאל מדריד, וב-2004 זכה עם פורטו בליגת האלופות לאחר ניצחון בגמר על מונאקו.

ריקרדו קרבאליו, ריאל מדריד. רויטרס
גם הוא הצטרף. ריקרדו קרבאליו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully