וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סלליך זומן לאימונים, כליבאת וגדיר לא

26.5.2013 / 10:46

הרשימה מצטמצמת: חלוץ סכנין מסרב להאריך חוזה והתבקש להמתין ליורו. מקורב לגולסה: "סיכויים סבירים שישחק בברוז'"

במכבי חיפה יגבשו בימים הקרובים את רשימת השחקנים הסופית לקראת פתיחת האימונים ב-12 ביוני, ובינתיים הרשימה הולכת ומצטמצמת. נכון להבוקר, מתברר כי שני שחקנים בלבד נמצאים בתוכניות של בנאדו, בניהם סארי פלאח שיזומן ללא קשר לעתידו כדי לבחון את מצבו הרפואי והקשר סינטאיהו סלליך, שכבש ששה שערים במדי קרית שמונה העונה. מוחמד כליבאת, שעד לאחרונה היה נראה שיזומן לאימונים, התבקש להמתין להחלטה שתתקבל במהלך משחקי היורו. אם כליבאת לא יגיע, הוא יסרב להאריך את חוזהו ובכך תסיים ההתקשרות בין המועדון לשחקן. אם יוחלט לזמנו, הוא יתבקש לחתום על חוזה חדש. גם מוחמד גדיר ואיציק כהן לא נכללים ברשימות בשלב זה.

שחקן בני סכנין, מוחמד כליבאת. ברני ארדוב
אם יוחלט לזמנו, הוא יתבקש לחתום על חוזה חדש. כליבאת/ברני ארדוב

בסביבתו של אייל גולסה עדיין מעריכים שיעבור לקלאב ברוז'. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המועדון שעוקב אחר השחקן בשנתיים האחרונות ניהל לאחרונה מגעים מתקדמים עם סוכניו לגבי סכום הרכישה ושכרו. גולסה עודכן בפרטים, אך בעיה ביורוקרטית מנעה התקדמות במשא ומתן. כעת מעריכים מקורביו כי "קיימים סיכויים סבירים שהשחקן ישחק בברוז' בעונה הבאה. המועדון מאוד רציני לגביו". אתמול פורסמה בבלגיה ידיעה לפיה ברוז' אכן מעוניינת בשחקן ומתכוונת להציע כ-1.2 מיליון יורו עבורו. חיפה תדרוש סכום גבוה יותר למרות שלאחרונה הוחלט להפחית משמעותית את תג המחיר שלו – ארבעה מיליון יורו.

ויאם עמאשה מחפש קבוצה בגרמניה, אבל אם בימים הקרובים לא תירשם התפתחות משמעותית בנושא הזה הוא יחתום כנראה בקרית שמונה ובכך תושלם עסקת הטרייד עם מעברו של אלעד גבאי. גבאי יגיע בקרוב בליווי נציגיו לפגישה עם הנהלת חיפה וצפוי לחתום לארבע עונות. המגן מוערך מאוד על ידי אריק בנאדו ויתחרה על עמדת המגן הימני עם אייל משומר. אבי ריקן, איתי שכטר, גל כהן שנחשב לשחקן חופשי ועומרי בן הרוש ששייך למכבי נתניה עדיין על הכוונת. ההחלטה תתקבל במהלך היורו, אבל הפניה לשניים נעשתה כבר לפני מספר שבועות. חיפה תגביר מחר את הליך המשא ומתן עם אומוניה ניקוסיה לגבי דמטריס חריסטופי.

שחקני מכבי חיפה, דקל קינן, אייל משומר, מול שחקן הפועל תל אביב, רועי גורדנה. ברני ארדוב
פגישה תיערך בימים הקרובים. דקל קינן/ברני ארדוב

במהלך השבוע אמור להתברר נושא עתידו של אלי טביב בבית"ר ירושלים. אם הוא ירכוש את הקבוצה, הוא יפנה לחיפה במטרה לשאול את אלון תורג'מן. יחד עם זאת, הופעה טובה בקמפיין היורו עשויה לגרום לאריק בנאדו לערוך שיחה עם השחקן במטרה שיישאר. תורג'מן לא מעוניין להישאר, אלא אם כן יוכל להתחרות על חולצת ההרכב. דלה ימפולסקי מבוקש בבני סכנין וכבר נעשתה פניה רשמית לגביו.

חיפה תגיש עוד השבוע הצעה לבלם דקל קינן, שצפוי לחתום על חוזה לשלוש או ארבע עונות ובכך לסיים את הקריירה במועדון. פגישה בעניין אמורה להיערך עוד השבוע. החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, ששיחק באקדמיית הכדורגל בארצות הברית יחד עם דניאל הייבר, עשוי להגיע למבחנים במהלך הקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully