וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה: "הבנתי שדברים לא הולכים לכיוון שלי"

תהל אלון

18.5.2013 / 20:13

בלם קרית שמונה תלה את נעליו לאחר הניצחון על רמה"ש: "התיכנון היה להמשיך עוד עונה". ברק בכר: "הוא יחסר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני קרית שמונה סיימה הערב (שבת) את העונה שלה עם ניצחון קטן 0:1 בחוץ על עירוני רמת השרון, אך התוצאה כמובן לא הייתה חשובה כמו העובדה שסלאח חסארמה, הבלם הוותיק של הקבוצה שיחק את משחקו האחרון בקריירה אחרי שבע עונות רצופות במועדון וכשהוא נושק לגיל 40. חסארמה, שבעונה הבאה יאמן את קבוצת הנוער של המועדון גם קיבל הזדמנות לסיים את הקריירה עם שער, אך הוא החמיץ פנדל בדקה ה-22.

חסארמה חוגג עם שחקני קרית שמונה. קובי אליהו
קיבל את הכבוד מחבריו. חסארמה/קובי אליהו
סלאח חסארמה חוגג עם איציק כהן. קובי אליהו
סלאח חסארמה חוגג עם איציק כהן/קובי אליהו

"יש הרבה התרגשות ותחושות מוזרות. ידעתי שזה יהיה המשחק האחרון שלי וזה לא קל אבל אין מה לעשות", כך אמר סלאח חסארמה בסיום המשחק והוסיף: "גם את הרגע הזה צריך לעבור ואני מקווה שאעכל את זה כמה שיותר מהר אבל זה קשה אחרי 20 שנים שאני משחק כדורגל, זה יהיה מוזר לקום בלי להגיע לאימונים אבל אני באמת מעריך שאני חזק בראש ואתמודד".

על הרגעים הגדולים עם קרית שמונה, אמר: "היו לי המון רגעים יפים ופחות יפים. השבע השנים שהיו לי בקרית שמונה הן שבע שנים נפלאות. אפילו העונה שירדנו ליגה, הצלחנו לעלות מיד חזרה וזה לא קורה בכל קבוצה. לקחנו אליפות, שלושה גביעי הטוטו וזה יפה. אני מודה לכל ההנהלה, לאיזי ויוסי ולכולם".

חסארמה שפך אור על הסיבה שבגינה החליט לפרוש, למרות שלפי התיכנון הוא היה אמור להמשיך עונה נוספת: "התיכנונים במהלך העונה היו להמשיך עוד שנה, אבל הגענו לסיטואציה שהיא לא פשוטה. ישבתי עם איזי שרצקי ועם ברק המאמן והובהר לי שרוצים להצעיר את הקבוצה. הכבוד שלי ממש חשוב לי וכשראיתי שהדברים לא הולכים לכיוון שאני רוצה העדפתי לפרוש כי פתאום לבוא ולא לשחק באופן קבוע זה לא מתאים"

על העתיד אמר: "אני הולך לאמן את הנוער של הקבוצה ואני מקווה שבזה אני אצליח. זה דבר חדש בשבילי וכמובן שכל דבר חדש צריך ללמוד. זה תחום שדי מוזר לי אבל אני אתחיל מהתחלה, אקח את כל הבסיס ואת כל הסביבה שלי וכמו שאני מכיר את עצמי אני אצליח".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
נפרד מהבלם שלו. ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר, מאמנה של קרית שמונה, פירגן לשחקנים שלו ואמר: "אני שמח. לשחק מעל 45 דקות עם עשרה שחקנים זה לא פשוט. השארנו את רמת השרון על חצי מצב בכל המחצית וזה יפה. זה כיף לסיים את העונה עם ניצחון. הייתה לנו ירידה בחודש האחרון, אפשר להגיד שהסיפור של הגביע קצת הרס לנו, אבל עשינו בסך הכל עונה מצויינת. אני חושב שזו עונה מצויינת בסך הכל, מקום רביעי זה הישג יפה".

על הפרישה של חסארמה, אמר: "אני שיחקתי איתו חמש שנים, אני מאוד התרגשתי. לפי איך שהוא שיחק היום הוא לא צריך לפרוש. בכל מקרה הוא נשאר במערכת. כל הכבוד למועדון שמשאיר שחקנים במערכת. בני בן זקן מונה לעוזר שלי וחסארמה יאמן בנוער".

מאמן רמת השרון בני טבק מול מאמן קרית שמונה ברק בכר. קובי אליהו
אולי יישאר בכל זאת? בני טבק, מימין/קובי אליהו

בצד השני, ברמת השרון סיכמו את העונה שנחשבת להצלחה כמובן בשל ההעפלה לפלייאופ העליון, אך הסיום שלה היה מעט צורם. בני טבק, מאמן השרונים התייחס בסיום בעיקר לעתידו במועדון: "אני לא יודע שום דבר על משהו שהשתנה לגבי העתיד שלי. אני יודע שטל עזגד רוצה להיפגש איתי. כשניפגש נשב ונראה מה הם רוצים. אמרתי דברים כי ההתנהלות הייתה איטית מדי, אנחנו מודעים לבעיות שיש מסביב ולכן חשבתי שיש לעשות את הדברים ביתר מקצועיות".

על ההופעה בפלייאוף עליון: "שיחקנו מול הקבוצות הכי טובות בארץ והיה לנו קשה להשיג את הדרייב הזה מולן. להוציא את המשחק מול מכבי חיפה שבו קיבלנו בראש, בשאר המשחקים הקבוצה לא התבזתה".

סלאח חסארמה שחקן קרית שמונה חוגג עם איזי שרצקי. אדריאן הרבשטיין
סלאח חסארמה שחקן קרית שמונה חוגג עם איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully