וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראנוב: "דוידוביץ' לא יודע, אבל הוא עזר לי הרבה"

14.5.2013 / 10:07

במכבי חיפה נפרדים מהשוער הפורש ומתלבטים באיזה תפקיד לשלב אותו בעונה הבאה. אדרי: "בטוח שתהיה לו עוד קריירה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

במכבי חיפה המשיכו גם היום (שלישי) לעסוק בהודעת הפרישה הרשמית של ניר דוידוביץ'. השוער מעוניין מאוד ליטול חלק במשחק מול הפועל תל אביב במחזור האחרון, ואם האימונים שיערוך בהמשך השבוע יעברו בשלום, הוא צפוי להיות החילוף האחרון במשחק בשבת ולהיכנס לכמה דקות כדי לזכות לתשואות מהקהל ולהיפרד מליגת העל ומהמועדון אחרי 18 שנים.

דוידוביץ' נפגש אתמול עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק וסיכם איתו סופית על פרישה ממשחק פעיל ועל הטקס שייערך עבורו, ובשבועות הקרובים השניים צפויים לשוחח עם הבעלים יעקב שחר כדי להחליט על עתידו המקצועי של דוידוביץ' במועדון. השוער שמחזיק בתעודת מאמן ועבר גם קורס פרו אינו מעוניין להיות מאמן אלא לשמש רק כמאמן שוערים בקונסטלציה מסויימת, ובחיפה בוחנים עבורו שתי אופציות: מאמן שוערים במחלקת הנוער ומאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. מגד גוזני
מה צופן לו העתיד? ניר דוידוביץ'/מגד גוזני

חבריו של דוידוביץ' התייחסו לפרישתו, כשמעל כולם נראה שדווקא יריביו על המקום בין הקורות, אמיר אדרי ובויאן שראנוב, לקחו קשה יותר מכולם את ההודעה. "אני לא אשכח את האימון הראשון שעליתי לבוגרים והתאמנתי איתו. זה היה מרגש מאוד עבורי", נזכר אדרי שבמשך שנים שימש כשוער השני של דוידוביץ'. "מבחינתי הוא אחד מהשוערים הכי טובים שהיו אי פעם בארץ. עצוב לי שהוא פורש כי הוא חבר טוב. אני בטוח שתהיה לו עוד קריירה מקצועית".

"ניר כבר פרש מיליון פעם וחזר, אבל אני חושב שמגיע לו את הכבוד הראוי בפרישה שלו", הוסיף אדרי. "אני מאוד מתרגש. מדובר בבנאדם שליווה אותי וגדלתי עליו. ניר הוא מקצוען שאם היו הרבה כמוהו הכדורגל שלנו היה הרבה יותר טוב. הוא שוער ענק בחסד. ניר הוא מודל לחיקוי בשבילי וצריך להמשיך קדימה. כל מי שייכנס לנעליים שלו ייכנס לנעליים גדולות מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. טל לוי
"לא רק הכדורגל הישראלי הפסיד אלא כל הכדורגל הפסיד הרבה". בויאן שראנוב/טל לוי

גם שראנוב שמתאמן עם דוידוביץ' בשנתיים האחרונות דיבר על החבר שרכש: "לפני שהגעתי למכבי לא ידעתי על ניר הרבה. אני פה שנתיים ואני עכשיו מבין מי זה ניר. לא רק הכדורגל הישראלי הפסיד אלא כל הכדורגל הפסיד הרבה. הוא אחד מהשוערים הכי גדולים שהתאמנתי איתו. אני עצוב כי לא אוכל עוד ללמוד כמו שלמדתי ממנו. אני רוצה להגיד לו תודה על כל מה שהוא עשה בשבילי. אולי הוא לא ידע אבל הוא עשה הרבה בשבילי. אני מאחל לו הרבה בהצלחה בהמשך".

אחד השחקנים ששיחק עם דוידוביץ' לאורך תקופה ארוכה הוא גוטסבו בוקולי שדיבר על האישיות של השוער: "שיחקתי עם ניר שמונה וחצי שנים והייתי איתו במצבים הקשים והחיוביים והוא תמיד היה עובר את כל המצבים דרך עבודה קשה", אמר בוקולי. "היו לו הרבה פציעות ולמרות זה הוא עשה קריירה גדולה. יש הרבה רגעים גדולים של ניר. אחרי רוזנבורג שהיה מצב קשה עבורו הוא נתן עונה ענקית ונתן לנו אליפות. גם שהוא עשה דברים לא טובים הוא תמיד ידע לבוא ולעשות עונות גדולות ותמיד התאושש. חבל שהגיע הגיל לפרוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully