וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא ירדה לליגה א'

הירוקים רשמו את רגע השפל, עם ירידה היסטורית אחרי הפסד 2:1 לאשקלון שברחה מהמקום ה-14. נס ציונה - הכח 1:1

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל כפר סבא רשמה הערב (שני) את רגע השפל בהיסטוריה שלה, כאשר הפסידה 2:1 בבית להפועל אשקלון ונשרה באופן סופי לליגה א', לראשונה בתולדותיה. מועדון הפאר הזה, שזכה באליפות אחת ב-1982 ועוד שלושה גביעים, החל את העונה בפירוק ועם הפחתה של תשע נקודות, שבסופו של דבר הובילו לירידה כואבת לליגה השלישית. סקציה נס ציונה נותרה במקום הלפני אחרון, אחרי 1:1 ביתי מול הכח עמידר רמת גן. מכבי אום אל פאחם עדיין לא ניצלה בעקבות הפסד ביתי 2:1 למכבי אחי נצרת.

גיא מלמד שחקן הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. ברני ארדוב
ערב עצוב. גיא מלמד/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 2:1

כמה עצוב, כמה כואב. הפועל כפר סבא, שידעה ימים יפים בצמרת הכדורגל הישראלי, כולל אליפות אחת ושלושה גביעים, המשיכה את ההתרסקות של השנים האחרונות עם ירידה היסטורית לליגה א'. הירוקים ידעו שרק ניצחון יאפשר להם לשמור על סיכוי להינצל ואולי להגיע למקום ה-14 המוליך למבחנים, אך לא שמרו על היתרון שהשיגו משער הנגיחה של וויליאם אווסו בדקה ה-44. לופא קדוש המנוסה עורר את שחקני אשקלון במחצית השנייה, ראה את יחיאל צגאי משווה עם שער מצוין מהאוויר בדקה ה-58 וקיבל את שער הניצחון מבעיטה חופשית של המחליף רותם שמול בדקה ה-71.

אשקלון שוב במקום ה-13 שמבטיח הישארות ותגיע למחזור האחרון (משחק ביתי מול מכבי יבנה) כשהיא תלויה בעצמה. כפר סבא, שהחלה טוב את מבצע ההישרדות עם שני הקפטנים לשעבר עידן שום ותמיר בן חיים על הקווים, לא השלימה את המשימה ותיפרד מהליגה במשחק חוץ מול הכח עמידר רמת גן. הסיפור שלה יכול להיות עוד יותר כואב אם האחות הקטנה בית"ר כפר סבא תצליח להעפיל מהמבחנים ולהחליף איתה מקומות. מי היה מאמין?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גיל בלומשטיין שחקן הפועל אשקלון לפני יובל יעקובוביץ' שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
בישל את השוויון של אשקלון. גיל בלומשטיין/קובי אליהו

דקה 85: שמול יכול היה להשלים צמד, אבל בן חמו הדף את הבעיטה שלו ועצר גם את הכדור המסובב השני של מוחמד דרוויש.

דקה 71: גול! עושה רושם שגורלה של כפר סבא נגזר. המחליף רותם שמול סובב ברגל ימין מ-20 מטרים כדור חופשי מעל החומה הירוקה והפתיע את שלומי בן חמו שהגיב באיחור. 1:2 להפועל אשקלון שמורידה את כפר סבא.

דקה 62: הקפטן אבי סופר סובב כדור חופשי מ-25 מטרים שחמק ליד הקורה. רק כמעט עבור כפר סבא.

דקה 58: גול! גיל בלומשטיין הקפיץ כדור עומק נפלא לעבר יחיאל צגאי, שהמשיך מהאוויר ברגל ימין לרשת. שער נפלא של הקשר, אשקלון השוותה ל-1:1 וכרגע כפר סבא יורדת.

דקה 44: גול! פדידה השאיר כדור בצד ימין ליעקובוביץ' הפעלתן, שהגביה כדור מדוד לרחבה, שם וויליאם אווסו הקדים את השומר שלו ונגח לרשת. 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 31: יובל יעקובוביץ' הציג את טכניקת הבעיטה הגבוהה שלו וירה בימין מ-25 מטרים, אבל דניאל ליפשיץ' התעופף והדף לקרן.

דקה 11: אחרי שני מצבים של אשקלון, כפר סבא יצאה להתקפה עם עומר פדידה שנפל ברחבה אחרי מגע, אבל השופט ארז פפיר לא שרק. כפר סבא יכולה לחוש מקופחת.

עידן שום מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
לא הצליח להציל את קבוצת נעוריו. עידן שום/קובי אליהו

סקציה נס ציונה - הכח עמידר רמת גן 1:1

היורדת הנוספת עלולה להיות סקציה נס ציונה, שסיימה משחק מספר 18 ללא ניצחון ונותרה במקום הלפני אחרון עם 37 נקודות בלבד. עומרי רון קיבל את המקום בהרכב הסקציה והחזיר עם שער חשוב כבר בדקה השביעית, אך החבורה של מירו בן שמעון חזרה עם שוויון של הזר אוטורוגו אזנווה בדקה ה-34. הכח עמידר רמת גן העלתה את מאזנה ל-41 נקודות וניצלה, שכן יריבותיה נפגשות ביניהן במחזור הסיום. נס ציונה תתארח אצל אחי נצרת וחייבת ניצחון בצירוף הפסד של בית"ר תל אביב רמלה.

מכבי אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 2:1

אנס דאבור העלה את האורחים ליתרון בדרבי של המגזר, עם שער בדקה ה-54. סרג' איילי הכפיל בדקה ה-77, לפני שעבד מורג'אן צימק עבור אום אל פאחם בדקה ה-81. אחי נצרת ניצלה סופית, אום אל פאחם עדיין בסכנת ירידה לפני המחזור האחרון בו תתארח אצל בית"ר תל אביב רמלה לקרב על כל הקופה, בסיומו אחת מהן עלולה לרדת או לסיים במקום ה-14 המוליך למבחנים.

אוהדי הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. קובי אליהו
ראו את המועדון שלהם קורס. אוהדי כפר סבא/קובי אליהו
שי דוד שחקן הפועל כפר סבא לאחר הירידה לליגה א'. קובי אליהו
יום שחור למועדון. שי דוד/קובי אליהו
דניאל ליפשיץ' שוער הפועל אשקלון עם עידן מקדש. קובי אליהו
אשקלון תלויה בעצמה. דניאל ליפשיץ עם עידן מקדש/קובי אליהו
האצטדיון העירוני כפר סבא. קובי אליהו
שקיעתה של כפר סבא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully