וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל חיפה מאיימים: "תהיה פה בריחה"

13.5.2013 / 10:31

שחקי הקבוצה מודאגים מחוסר הוודאות לגבי זהות המאמן, כץ לא מתרגש מהמתיחות בין קלינגר וגבאי: "טוב שישחררו מטענים"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
השחקנים דורשים הבהרות. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

שחקני הפועל חיפה עדיין סוערים מהמתיחות בין מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי לבין המאמן ניר קלינגר, וכעת מרבית השחקנים החליטו בינם לבין עצמם שאם יואב כץ לא יסגור עם מאמן עד סוף השבוע הבא - הם יחלו לחפש לעצמם קבוצות חלופיות.

השחקנים זועמים על הסחבת בבניית הקבוצה, ומבקשים לדעת מי יהיה המאמן כדי להבין את מעמדם לקראת העונה הבאה. "נכון שיש עוד הרבה זמן עד לפתיחת העונה", אמר אחד מהשחקנים הבכירים בחיפה, "אבל לא ייתכן שלא נדע מה מעמדנו, אם רוצים אותנו, ומי יעמוד על הקווים. אם יואב לא ימהר ויסגור עם שחקנים ומאמן, תהיה פה בריחה".

כץ, כידוע, נוטה למנות את קלינגר למאמן, למרות המתיחות. גם קלינגר וגם גבאי כבר הבהירו לבעלים שיוכלו לעבוד אחד עם השני גם בעונה הקרובה. הבעלים אמר אתמול בשיחה לוואלה! ספורט כי הוא אינו מתרגש מהמתיחות. "זה טוב שישחררו מטענים", אמר כץ.

גם השחקנים הזרים עוקבים אחר ההתפתחויות, ובמועדון רוצים להשאיר את ולדימיר גלושצ'ביץ', דנילו ניקוליץ' ודושאן ברקוביץ' בקבוצה. מנגד, הללו דורשים שדרוג לחוזיהם כדי להישאר. לברקוביץ' כמה הצעות, אך העדיפות שלו היא להישאר קודם בחיפה. ניקוליץ' וגלושצ'ביץ' מחכים לתשובה מכץ לגבי התנאים אותם הציבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully