וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חרזי יעזוב את תפקיד הסקאוט במכבי חיפה?

8.5.2013 / 13:18

עפ"י גורמים, חרזי אינו מרוצה מתפקידו ושוקל מעבר לתפקיד מקצועי. אוזן החל במעקב בסרביה, חריסטופי ולאבורדה מועמדים

one

גורמים במכבי חיפה טוענים כי הסקאוט אלון חרזי מעוניין לעזוב את תפקידו כסקאוט. ככל הידוע, חרזי מעוניין להתמקד בתפקיד מקצועי ובימים האחרונים אף ויתר על נסיעה לסרביה לצורך מעקב אחר שחקנים. "חרזי אינו שלם עם התפקיד. ייתכן מאוד שיבקש להתרכז בפן המקצועי, אולי במחלקת הנוער", אמרו. את תגובתו של חרזי לא ניתן היה להשיג. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "חרזי מחזיק בתפקיד הסקאוט, אין לנו כוונה להתעסק בעתיד".

אלון חרזי סקאוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"חרזי מחזיק בתפקיד הסקאוט, אין לנו כוונה להתעסק בעתיד". אלון חרזי/אדריאן הרבשטיין

כזכור, עוד בתחילת העונה פורסם בוואלה! ספורט כי המאמן הקודם ראובן עטר ביקש להעתיק את משרדו של הסקאוט מכפר גלים. בסופו של דבר חרזי נשאר במשרדו לאחר שיחה שקיים עם עטר, אך מאוחר יותר התברר כי חל פיחות בשכרו לאחר שמכבי חיפה קיצצה את המענקים שהיוו חלק ממרכיב השכר. לאחרונה הוא היה שותף בהבאת מספר שחקנים מארצות הברית לישראל אך נראה כי ככל שחלף הזמן חרזי פחות חושק בתפקיד בו הוא מחזיק מאז שפרש, בדצמבר 2009.

כפי שפורסם אתמול, עוזר המאמן אורי אוזן המריא לסרביה כדי לצפות במספר שחקנים במסגרת גמר הגביע הסרבי. מדובר בשלושה קשרים מקבוצת יאגודינה - מילאן ג'וריץ' (26), דראגן סטויקוב (25) וגוראן גוגיץ' (27), ושני שחקני קבוצת ויבודינה - הקיצוני ימני גוראן סמיליאניץ' (23) ושחקן ההתקפה אנבר אליבודיץ' (28). ייתכן ואוזן יעקוב גם אחר החלוץ מילוש סטויאנוביץ' שהוצע למועדונים נוספים בישראל.

מלבד אלו, הקשר ההתקפי של אומוניה ניקוסיה ונבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי, וקשרה הקולומביאני של אנורתוזיס ריקרדו לאבורדה מועמדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully