וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "אני וקלינגר חושבים להשאיר את רוב הסגל"

6.5.2013 / 10:12

הבעלים של הפועל חיפה דן עם המאמן: "שחקנים 'פירסט קלאס'". אם אבוקרט יעבור ידרוש השבחה של יותר ממיליון שקל

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ ומאמן הקבוצה ניר קלינגר נפגשו אתמול (ראשון) אחר הצהריים לפגישה כדי לתכנן את מצבת השחקנים לעונה הבאה. קלינגר עדיין לא חתם רשמית על חוזה במועדון, אבל לפחות לפי התנהלות השיחה בין השניים נראה שהחתימה של המאמן הנוכחי היא רק פורמלית. אם לא יקרה משהו שיפתיע את המערכת כולה, קלינגר יוחתם רשמית בקרוב ויוכרז כמאמן הקבוצה לעונה הבאה.

בפגישה דנו קלינגר וכץ על עתידם שחקני הסגל הנוכחי, כאשר הבעלים ביקש לדעת מהמאמן אילו שחקנים הוא רוצה להשאיר בקבוצה, כשנראה שהשניים היו רוצים לראות את מרבית שחקני הסגל נשארים ולחזק אותו בכמה שחקנים נוספים. למרות השיחה, השניים עדיין לא החליטו סופית לגבי איוש הסגל, ואחרי ההחתמה של קלינגר נראה שהשחקנים יקבלו הודעה רשמית אם הם בתוכניות או לא.

כץ אמר לוואלה! ספורט על שיחתו עם קילנגר: "רציתי לשמוע מניר על אילו שחקנים הוא ממליץ לעונה הבאה ושנינו חושבים שהרוב צריכים להישאר. לגבי השחקנים, אני חושב שכולם כאן הם שחקנים 'פירסט קלאס', למרות הפתיחה סיימנו במקום התשיעי ולקחנו את גביע הטוטו והכול בזכות האופי המדהים של השחקנים הללו".

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
"שחקנים פירסט קלאס". יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה יש כמה שחקנים שלא מעוניינים להישאר בקבוצה ובראשם רן אבוקרט, שעשוי לעבור למכבי חיפה, וגל אראל, שמחפש אופציות באירופה. אגב, אם אבוקרט יעבור ליריבה העירונית ידרוש כץ דמי השבחה המוערכים ביותר ממיליון שקלים. כך גם לגבי אראל ואושרי רואש בתנאי שיעברו לקבוצה בארץ.

עוד לפני הפגישה בין קלינגר לכץ השתתפו השניים בארוחה משותפת לאנשי המועדון והשחקנים. כץ בירך את כל השחקנים והבהיר שהוא מעוניין שרובם יישארו. "יש פה חבורה של אנשים מדהימים", אמר כץ לשחקנים, "כולכם אנשים ברמה".

בחיפה עסקו אתמול גם בפרסום לפיו בין איש העסקים אלי שגב לבין בכירים במועדון מתקיימות שיחות בנוגע לאפשרות ששגב ייכנס בקונסטלציה מסויימת למחלקת הנוער, או כמשקיע או כרוכש של המחלקה. "אלי אוהב את הפועל חיפה בכל מאודו", אמר גורם המקורב למועדון, "הוא רציני מאוד, עכשיו צריך לראות אם יואב יקדם את זה, כי זה יכול לשדרג את המחלקה בכמה רמות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully