וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש גיששה אצל אליניב ברדה. והבה יירכש?

6.5.2013 / 13:30

במועדון בדקו אפשרות להבאת החלוץ: "אם יסכים לחזור, ננהל מו"מ". אסי רחמים: "אחרי הפגישה עם אלישע נדע אם ימשיך"

one

הפועל באר שבע פנתה היום (שני) לאליניב ברדה וביקשה ממנו לשקול אפשרות לחזור לישראל בקיץ הקרוב, זאת לאחר שהתברר לראשי המועדון שהוא סיים את דרכו בגנק הבלגית. ברדה טרם החליט האם לחזור לישראל. גורמים במועדון אמרו היום: "אנחנו לא מסתירים את רצוננו להביא את ברדה, אם כי יש כאן עניין של עלויות. אם הוא יביע נכונות לחזור לארץ, יכול מאוד להיות שזה יהיה רלוונטי". גם מכבי חיפה מעוניינת בשירותיו של החלוץ. במועדון שוקלים לרכוש את כרטיסו של הבלם בן והבה, שכרטיסו טרם נרכש מטוברוק. מתברר כי במסגרת העסקה באר שבע קיבלה אופציה לרכישת השחקן וכעת אלונה ברקת שוקלת להחתימו על חוזה ארוך טווח.

היום קיים אלישע לוי אסיפה עם השחקנים ובה התייחס למשחק מול מכבי נתניה. "בסופו של דבר סיימנו באמצע הטבלה", אמר המאמן. "כל אחד עשה את מה שהוא צריך לעשות במחזור האחרון. שיחקנו נגד כל הסיכויים – מגרש, קהלך ותקשורת". לאחר מכן חילק מאמן הכושר מאירי סיני תכניות אימון לקיץ ואסי רחמים פנה לשחקנים ודיבר איתם על מעמדו של אלישע לוי: "כל הספקולציות לגבי מועמדים אחרים לא נכונות. צריך לחכות ולראות איך הדברים יסתדרו עם אלישע ואחרי הפגישה נדע אם הוא ממשיך". הפגישה בין לוי לברקת נדחתה למחר ואם במהלכה יתברר כי התקציב לא יקטן הוא יחתום לעונה נוספת.

שחקן גנק אליניב ברדה חוגג עם חבריו. Bela Szandelszky, AP
קאמבק מרגש? ברדה/AP, Bela Szandelszky

הבעלים אלונה ברקת תציג היום בפני אלישע לוי את התוכנית הכלכלית שלה לעונה הבאה. במועדון מעריכים שברקת לא תקטין את התקציב, מה שעשוי להוביל להישארות של המאמן. "מבחינתי אלישע נשאר, אבל צריך לראות מה יהיה בפגישה ואז נקבל החלטה סופית", אמרה אתמול ברקת.

אם לוי אכן יישאר, הוא יבנה תוכנית חדשה במטרה לקדם את הקבוצה בעונה הבאה. כזכור, לאחרונה עלתה מועמדותו של מוטי איווניר, אבל ברקת טענה כי לא יתקיים כל משא ומתן עד לפגישה עם לוי.

לוי מתכוון לשחרר את רוב השחקנים המושאלים. פטריק אוסיאקו שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה כבר עזב את הארץ, וגם אבירם ברוכיאן, קלימי סבן, בן והבה, רועי קהת לא צפויים להמשיך. החלטה לגבי רביד גזל תתקבל בהמשך. המאמן יצרך לקבל החלטה גם לגבי השחקנים המושאלים, אך נראה שרובם לא יחזרו. בקרוב יחל משא ומתן עם המגן אופיר דוידזאדה, שביקש לפתוח את החוזה שלו שמסתיים ביוני 2015, ולשדרג אותו. באר שבע תודיע לשחקן כי התנאי לשדרוג החוזה היא חתימה על חוזה ארוך טווח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע חוגגת עם המאמן אלישע לוי. ברני ארדוב
בקרוב יידעו אם הוא ממשיך. אלישע לוי/ברני ארדוב

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 07:41, 5.6.2013)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully