וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת טרייד בין ויאם עמאשה לאלעד גבאי

28.4.2013 / 11:45

הירוקים מתכננים פנייה רשמית למגן במידה ושרצקי ינקוב בסכומים ריאליים. החלוץ עשוי לשוב לקריה ותלוי בהחלטה של בנאדו. יניב קטן יחתום על חוזה חדש בימים הקרובים. אנדלובו לקראת מכבי תל אביב: "רוצים לכפר על ההפסדים האחרונים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במסגרת הניסיונות לצרף מגן ימני בעונה הבאה, במכבי חיפה שוקלים לבצע עסקת טרייד.. במהלך השבוע עלתה במועדון מחשבה ליצור עסקת העברת שחקנים שתכלול את הבאת אלעד גבאי לקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המגן מועמד יחד עם אלי דסה מבית"ר ירושלים, אם כי במועדון בונים בעיקר על מגן נבחרת ישראל. אחת האפשרויות שעלתה היא מעבר של ויאם עמאשה לקריית שמונה. החלוץ, שנמצא בירידה בתקופה האחרונה ועדיין לא ברור האם ימשיך בעונה הבאה, תלוי בהחלטה של אריק בנאדו.

בחיפה שוקלים להביא חלוץ זר בכיר והעובדה שבנאדו בונה על אנדלובו משחקת תפקיד חשוב בהחלטה הסופית. כפי שכבר פורסם, גם אלון תורג'מן צפוי לעבור בהשאלה מהקבוצה. בנושא אחר: בחיפה עקבו אמש באדיקות אחר הקרבות בתחתית ליגת העל. במועדון מקווים שמכבי נתניה תישאר בליגה, מה שיחסוך לנשיא יעקב שחר כשני מיליון שקלים בעונה הבאה. הסיבה לכך היא כמובן הסיכום המוקדם עם ראשי מכבי נתניה, לפיו עטר יישאר בקבוצה בעונה הבאה אם הקבוצה תשרוד. במכבי חיפה אמרו אתמול: "שכרו של עטר מהווה כארבעה אחוזים מהתקציב הכולל בעונה הבאה. בתקציב שיתפנה נוכל לחזק את הקבוצה".

גורם בחיפה אמר אתמול: "נכון שאנחנו עוקבים אחר גבאי, וכל האופציות נשקלות כרגע. הוא לא השחקן היחיד שמועמד לחיפה, כשתסתיים העונה נחשוב מה עושים". מקורב לשני הצדדים טוען כי: "לא נפסלת אפשרות להעברות נוספות, בתוך או מחוץ לעסקה, כמו אחמד עאבד מקרית שמונה או אלון תורג'מן מחיפה".

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה מול אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בקרוב ישחקו יחד? גבאי, משמאל עם טאלב טואטחה/אדריאן הרבשטיין

"אם נתניה תשרוד, נחסוך 4 אחוז מהתקציב"

במכבי חיפה עקבו אמש (שבת) באדיקות אחר הקרבות בתחתית ליגת העל. במועדון מקווים שמכבי נתניה תישאר בליגה, מה שיחסוך לנשיא יעקב שחר כשני מיליון שקלים בעונה הבאה. הסיבה לכך היא כמובן הסיכום המוקדם עם ראשי מכבי נתניה, לפיו עטר יישאר בקבוצה בעונה הבאה אם הקבוצה תשרוד. במכבי חיפה אמרו אתמול: "שכרו של עטר מהווה כארבעה אחוזים מהתקציב הכולל בעונה הבאה. בתקציב שיתפנה נוכל לחזק את הקבוצה".

כפי שפורסם בסוף השבוע, הקפטן יניב קטן סיכם על הארכת חוזהו במכבי חיפה והוא אמור לחתום על החוזה בימים הקרובים. על פי ההערכות, קטן ירוויח כמיליון וחצי שקל לעונה, בחוזה שיוארך למעשה בשנתיים וחצי ויסתיים ביוני 2016. כזכור, חיפה החליטה להקדים את המשא ומתן עם הקפטן שחוזהו אמור להסתיים בינואר 2014, ולאפשר לו להחליט בעצמו האם הוא מעוניין להאריך אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
"בתקציב שיתפנה נוכל לחזק את הקבוצה". ראובן עטר/קובי אליהו

דקל קינן לא אמור לחתום בשבוע הקרוב, אבל בחיפה מעריכים שהעסקה תיחתם עוד לפני סיום העונה. לשחקן הוצעו חוזים שונים ומגוונים, בני עונה עד ארבע עונות, הכוללים סכומים שונים. סוכנו של בויאן שראנוב אמור להגיע בימים הקרובים לישראל וייתכן מאוד שייפגש עם מכבי חיפה בעניין הארכת החוזה שלו בקבוצה.

המגן טאלב טואטחה אמור לחזור בתחילת השבוע הנוכחי לישראל, לאחר שסיים סדרת בדיקות וטיפולים באיטליה שנועדה לזרז את קצב החלמתו. במועדון מאמינים שהמגן יהיה כשיר ליורו, אבל כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, במועדון לא מתכוונים לשחררו גם תמורת הצעות גבוהות יחסית. "טואטחה ישוחרר רק תמורת סכומים דמיוניים", אמרו אז במועדון.

בתוך כך, חיפה תערוך הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מכבי תל אביב. החלוץ דינו אנדלובו כשיר למשחק ויפתח בהרכב, גם חן עזרא ערך אימון מלא ויוכל לשחק. אדין צוצאליץ' יחזור מהרחקה ויחליף את איאד חבשי הצעיר.

דינו אנדלובו אמר לקראת המשחק: "הייתי רוצה לברך את מכבי תל אביב, הגיע להם לזכות באליפות. אבל בסך הכל המשחק יתקיים אצלנו בבית ואנחנו רוצים לכפר על שני הפסדים שספגנו. נבוא להילחם ולגרום להתקפה שלנו להיראות טוב".

עדכון ראשון: 10:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully